10 najčešćih kvarova sistema za ubrizgavanje
ZAŠTO MOTOR ŠTUCA?

SATrevija_2015_370_10 najcescih kvarova sistema za ubrizgavanje - Zasto motor stuca 1
Rubrika: SAT Plus 370
Datum izdavanja: 18.06.2015.

Koji su najčešći uzroci kvarova delova sistema za ubrizgavanje kod dizelaša i benzinaca i kako se popravljaju? Kako vozači mogu da prepoznaju prve simptome kvara, koji se delovi moraju menjati redovno, a koji se samo kontrolišu.
Neredovno održavanje vozila i loš kvalitet goriva su najveći neprijatelji delova sistema za ubrizgavanje na automobilu – bilo da govorimo o benzincima sa direktnim ubrizgavanjem goriva ili komonrejl dizelašima. Ovi faktori utiču na to da se delovi sistema za ubrizgavanje goriva istroše i oštete, što se najpre otkrije po „trzanju“ i većoj potrošnji goriva. Mnogi vozači to zanemaruju i nastavljaju da voze, ne sluteći kakve ih posledice očekuju, a one mogu biti razne. Od toga da se trajno mehanički oštete delovi koji su skupi za zamenu – poput pumpe za gorivo, do toga da strada čitav agregat…