Nema mnogo robnih marki koje su se pokazale toliko uspešnim da je njihovo ime postalo sinonim za sve slične proizvode na svetskom tržištu. Jedan od takvih proizvođača je Džip, koji je kod nas postao sinonim za sve dobre terence, bez obzira na to sa kog kontinenta dolaze. Proizvođač koji je postao utemeljivač današnjeg shvatanja SUV modela, odnosno vozila koja omogućavaju prohodnost na lošim terenima, slavi jubilej tri četvrtine veka postojanja. Od kada postoje automobili, postoji i potreba za vozilima koja mogu da savladaju neuređene predele. Tačnije, za onima koja imaju povišen donji deo od tla, takozvani klirens, a kod kojih se snaga motora prenosi na sve točkove. Prva 4×4 vozila nastala su još krajem devetnaestog veka, ali su se dugo zadržala na eksperimentalom nivou – pre svega zbog komplikovane konstrukcije.
75 godina Džipa
Da bi ste pročitali ovaj članak potrebno je da imate kredita na računu svog korisničkog naloga. Pregledajte osnovni izgled članka i broj stana pre odluke o kupovini.
Više o načinima kupovine pogledaje. Kupite kredite
Više o načinima kupovine pogledaje. Kupite kredite