BMW Series 5
SPORTSKI KARAKTER KOJI NE BLEDI


Rubrika: SAT Plus 320
Datum izdavanja: 18.07.2013.

Četiri godine posle predstavljanja šeste generacije „serije 5“, u BMW-u su smatrali da je vreme za male stilske izmene, kao bi osvežili nastup i svojoj poslovnoj limuzini olakšali borbu sa mlađom ili podmlađenom konkurencijom. Dok se u spoljašnjosti prepoznaje sličnost sa manjim modelom u porodici, „serijom 3“, enterijerom sada dominira veliki TFT ekran ispred vozača. Novinu čini najslabija, ali i najekonomičnija verzija dvolitarskog dizelaša

Na međunarodnoj prezentaciji redizajnirane „serije 5“, BMW se pohvalio kako je reč o jednoj od najprodavanijih limuzina u svom segmentu. Tajna je u tome što je, „rođena“ 1972. godine, ona više od četiri decenije bila najbolji primer kako bavarska kompanija zamišlja poslovnu limuzinu namenjenu kupcima koji ne žele da se prepuste šoferima, već preferiraju da sami uživaju u dinamičnoj vožnji. Šestu generaciju smo pre četiri godine najpre upoznali na međunarodnoj prezentaciji u Portugalu, 2009. godine, da bismo je posle toga podvrgli uporednim testovima na stazi centra NAVAK. Četiri godine su, u životnom veku jednog modela, veoma duge, jer je to više od polovine njegovog planiranog trajanja. To potvrđuju i brojna dešavanja u premijum segmentu. Najpre, za to vreme predstavljene su potpuno nove generacije audija „A6“ i leksusa „GS“, da bi početkom ove godine i Mercedes prikazao redizajniranu „E-klasu“. Sve to je „seriju 5“ učinilo starijom nego što, objektivno, jeste…