Dacia Sandero LPG
ŠTEDLJIV NA VIŠE NAČINA


Rubrika: Sat Plus 353
Datum izdavanja: 23.10.2014

Dačija „sandero“ se već nametnula kao dobar izbor za vozače kojima je potreban pristupačan hečbek, što je imidž koji je, uz napredak na planu dizajna i unutrašnje opremljenosti, zadržala i druga generacija. Na test nam je stigla verzija opremljena uređajem za tečni naftni gas, koja se isporučuje u kombinaciji sa četvorocilindarskim motorom zapremine 1.2 litra, sa kojim smo u centru NAVAK precizno izmerili kolika je razlika u performansama u odnosu na to da li se vozi na gas ili benzin.
Druga generacija dačije „sandero“ je medijski mnogo manje ispraćena nego što je to svojevremeno bio slučaj sa prethodnikom. Razlog je logičan – prethodna generacija se pojavila kao prva kompaktna „dačija“ i jeftiniji model od „logana“, sa kojim je delila mnogo manje zajedničkih elemenata nego danas. Sada, „sandero“ i „logan“ su, praktično, identični automobili – doduše do srednjeg stuba. Razlika je samo u tome što se „logan“ završava kao limuzina. Iz tog razloga, svi naši utisci o novom „loganu“, o kome smo pisali i posle međunarodne prezentacije druge generacije, a posebno nakon opsežnog testa u centru NAVAK, važe i za „sandero“…