Fiat 500L Beats Edition
MODEL KAO MODNI DETALJ


Rubrika: SAT Plus 336
Datum izdavanja: 27.02.2014

Osim svakodnevne praktičnosti i ekonomičnosti, kupcima savremenih modela sve su važniji njihov izgled i originalna pojava. To je razlog ubrzane evolucije stila fijata „500L”, a neposredni povod zbog koga smo otputovali u Fijatov centar Baloko je njegova nova „firmirana” verzija. Osim originalnog izgleda i opreme, sa sobom donosi i nove motore
Prve godine koju je celu proveo na tržištu fijat „500L“ nije samo potvrdio očekivanja, nego ih je i znatno prevazišao. Tokom 2013. širom sveta prodato je 90.000 primeraka, a više od polovine otišlo je na američko tržište. Na evropskom se lako učvrstio među vodećim modelima u kategoriji MPV automobila B-segmenta, a istraživanja su pokazala da se za njega više od polovine kupaca opredelilo tako što su se vodili prvenstveno estetskim merilima. Da su izgled i stil „pun pogodak“ govori i to što je u piomenutoj kategoriji udeo fijata „500L“ skoro jedna petina, tačnije 17,2 odsto, a na italijanskom, koje je jedno od najvećih u Evropi čak 40,9 odsto. Bez obzira na to što vlada mišljenje da se u ovoj kategoriji kupci prvenstveno odlučuju za automobil koji poznaju, ili su ga prethodno posedovali, fijat „500L“ je kao novitet, doduše na krilima uspeha prethodnog manjeg „500“, postao i svojevrsni lider segmenta…