Hyundai i20
GRADSKI MARATONAC


Rubrika: SAT Plus 298
Datum izdavanja: 13.09.2012

Redizajnirana verzija hjundaija „i20“ predstavila nam se sa osveženim i dopadljivijim izgledom, ali je on ostao u senci novog dizel motora. Trocilindrični dizelaš zapremine jedva malo više od jednog litra impresionira niskom potrošnjom, što većini prosečnih vozača omogućuje da na benzinsku stanicu odlaze jednom mesečno. Iako mu živahnost nije jača strana, „i20“ je u centru NAVAK ipak uspeo da postigne bolje ubrzanje od fabričkog

Kada smo se pre tri godine intenzivno družili sa hjundaijem „i20“ tokom šestomesečnog Supertesta, maleni „hjundai“ je tek bio stigao na srpsko tržište, a nas je odmah impresionirao prostranošću. Prisećamo se da smo imali male zamerke na benzinski motor zapremine 1.4 litra sa 100 KS, koji nije bio ni približno živahan koliko se to očekivalo od malog automobila sa tolikom snagom. Sada nam je na test stigla redizajnirana verzija, koja nam je pažnju privukla upravo motorom. Ovog puta u centru pažnje je bio trocilindrični dizelaš koji ima zvaničnu oznaku 1.1 CRDi. Doduše, to nije jedina novina, jer je hjundai „i20“ i znatno redizajniran, što se odmah vidi po nevelikim izmenama prednjeg dela, ali su nama bile mnogo važnije performanse malog trocilindraša…