Jaguar XF za 2011.
MANJI MOTOR, VEĆE AMBICIJE


Rubrika: SAT Plus 268
Datum izdavanja: 21.07.2011

Prošle su tri godine od predstavljanja novog talasa u Jaguaru, odnosno limuzine „XF“. Zašto je tek sada sazreo trenutak da ovaj automobil uđe u najpopularniji deo sopstvene klase ne znamo, ali smo sigurni da će to učiniti u velikom stilu. Atraktivna limuzina je redizajnirana, a konačno je uz trolitarski dizelaš dobila i jedan još manji, štedljiviji i pristupačniji agregat. Namerno ili slučajno, pozvani smo da je vozimo u Minhenu, postojbini BMW-a i najbližem komšiluku Audija.

Prosto je neverovatno da Jaguar ovo nije uradio ranije. Do sada je u paleti jedini dizelaš bio onaj od tri litra, i to u dve verzije, od 211 i 245 KS, čime je „XF“ promašio više od polovine potencijalnih kupaca. Sada se, zajedno sa redizajnom, prvi put uvodi i jedan mali dizel-motor. Doduše, to mali je samo uslovno rečeno, jer ima zapreminu od 2.2 litra, ali je u svakom slučaju dovoljno mali da konkuriše onome što nude BMW „520d“, audi „A6 2.0TDI“ i mercedes „E220 CDI…