Kada se radi remont motora
PODMLAĐIVANJE UMESTO ZAMENE


Rubrika: SAT Plus 381
Datum izdavanja: 19.11.2015.

Kada je motor u automobilu dotrajao, pa male popravke nisu više dovoljne, vreme je za njegovu reparaciju. Raspitali smo se kod stručnjaka i majstora kako se radi „generalka“, koliko košta „osvežavanje“ motora, koji je redosled pravih poteza i kada je zamena motora neizbežna. Bilo da je reč o benzinskim ili dizel agregatima, oni imaju svoj vek trajanja. To znači da se, nakon određenog broja kilometara ili godina, pohabaju čak i oni delovi koji se ne smatraju potrošnim – klipovi, klipnjače, vratila, ventili, blok i glava motora. Jedan od najvažnijih faktora koji produžavaju životni vek jednog agregata jeste redovno servisiranje – to znači da se redovno menja ulje koje obezbeđuje podmazivanje, hlađenje, ali i čišćenje nečistoća koje nastaju u motoru kao i filteru ulja…