Opel Adam
MAMAC ZA EVE


Rubrika: SAT Plus 316
Datum izdavanja: 23.05.2013

Na tržištu postoji stalna potreba za nečim novim, drugačijim i ekskluzivnim, a svoj odgovor ovom izazovu Opel je nazvao “adam”. Za razliku od konkurenata, poput fijata “500” i “minija”, opel „adam“ se ne oslanja na prošlost, već kupce želi da privuče novim i modernim izgledom, žustrinom u vožnji i gotovo beskrajnim mogućnostima za personalizaciju

Gradski automobili definitivno su u trendu, ali smo danas svedoci fenomena da postoje izuzetno skupi „mališani“, što ne bi trebalo da čudi. Naime, njihovi kupci biraju male dimenzije kako bi se lakše snalazili u gradu, ali se odlučuju za zanimljive modele sa bogatom opremom kako bi i malim gradskim vozilom naglasili svoj životni stil. Iz tog razloga, u poslednje četiri godine, dakle u vreme krize, broj prodatih primeraka takvih modela je na starom kontinentu porastao sa 430.000 na 650.000 godišnje. Osim malog “fijata” i “minija”, u tu grupu možemo ubrojiti i sitroen “DS3”, audi “A1”, i tako redom. Sada i Opel ima svoj odgovor, pa je pored uobičajenih mališana, poput „agile“ i „korse“, predstavio jednog atraktivnog i luksuznog, nazvanog “adam”…