Peugeot 208
ENERGIČNOST U MALOM PAKOVANJU


Rubrika: SAT Plus 376
Datum izdavanja: 10.09.2015

Novo izdanje pežoa „208“ već smo testirali na stazi centra NAVAK, pa i pre zvanične premijere u Srbiji otkrivamo novine koje donosi. Kako je redizajnirani „208“ predstavio i turbo verziju trocilindarskog benzinca, prenosimo utiske sa test-staza koje su ostavile obe verzije 1.2 motora, sa turbopunjačem i bez njega, ali objavljujemo i test maloserijskog „208“ sa oznakom „GTI 30“, najagresivnije verzije malog „pežoa“. Turbopunjači su, praktično, postali obaveza u ponudi proizvođača vozila, čak i u onim modelima koji su opremljeni benzinskim motorima sa samo tri cilindra. Jednostavno, niko nije mogao da ignoriše da je „fijesta 1.0 ekobust“ počela da privlači sve veći broj kupaca, a odmah za njom i svi drugi gradski automobili opremljeni trocilindrašima sa turbinom. Pežo na nove trendove odgovara svojim hitom za kraj leta i početak jeseni – osveženim modelom „208“, koji smo najpre upoznali na međunarodnom salonu automobila u Ženevi, a nedavno je zvanično stigao i na srpsko tržište – nepuna tri meseca nakon početka prodaje u Evropi.