Problemi sa daljinskim otključavanjem
KAKO UĆI KADA KLJUČ NE RADI


Rubrika: SAT Plus 324
Datum izdavanja: 12.09.2013

Najčešći problem sa automobilskim ključevima je to što ih je lako zagubiti, ali se savremeni lako i kvare – posebno ako se često ispuštaju. U razgovoru sa iskusnim majstorima otkrivamo kako se izrađuju duplikati ključa, popravljaju tasteri na daljinskoj komandi i šta od neophodnih radnji vozač može naučiti i sam da uradi

Napredne stvari zahtevaju i komplikovanije održavanje, što pokazuju i kodirani ključevi, koje su proizvođači automobila još sredinom devedesetih godina prošlog veka uveli u proizvodnju kako bi otežali „posao“ lopovima. Tako recimo kodirani ključ postoji već kod prvih generacija renoa „megan“ i forda „fokus“, ali i lanče „ipsilon“, fijata „punto“, starijih „audija“, poput modela „80“ i „100“, alfa romea „145“, folksvagena „golf“ treće generacije, baš kao i kod većine automobila proizvedenih od 1995. godine. Iako se danas već proizvode i takozvani pametni ključevi, koji ne moraju da se gurnu u kontakt bravu da bi se startovao automobil, i stare i nove generacije ključeva funkcionišu na sličan način…