Renoov „senik“ nema 4×4 sistem, ali u verziji „X mod“ nudi zanimljiv elektronski sistem koji efikasnijom raspodelom obrtnog momenta pomaže u vožnji po izrazito klizavim podlogama. Ipak, prostranost kabine i štedljiv dizelaš su glavni aduti, koji su mnogim porodičnim osobama presudni razlog zašto im je baš „senik“ omiljeni „reno“.
Novo izdanje „senika“ koje smo nedavno vozili podsetilo nas je na to da ovaj model ima istaknuto mesto u porodici Renoovih vozila – posebno među kupcima koji su porodične osobe. Kada se pojavio, bio je to prvi evropski MPV, što je skraćenica za engleski izraz „Multi Purpose Vehicle“, kojim se označavaju višenamenska vozila sa praktičnim kabinama, kakva su u Americi i pre pojave „senika“ bila popularna. Time je „senik“ nastavio ono što je deceniju ranije započeo veći „espas“, takođe model koji je rodonačelnik svoje klase u Evropi (a koji se više od 30 godina raspravlja sa krajslerom „vojadžer“ oko toga ko je prvi i u svetu).
Renault Scenic Xmod dCi 110
Da bi ste pročitali ovaj članak potrebno je da imate kredita na računu svog korisničkog naloga. Pregledajte osnovni izgled članka i broj stana pre odluke o kupovini.
Više o načinima kupovine pogledaje. Kupite kredite
Više o načinima kupovine pogledaje. Kupite kredite