Seat Toledo
DUH LIMUZINE, A CENA HEČBEKA


Rubrika: SAT Plus 323
Datum izdavanja: 29.08.2013.

Seat „toledo“ najavljuje novo doba za sedane i limuzine ove španske kompanije, koji u poslednjoj deceniji nisu imali mnogo sreće i po uspehu su znatno zaostajali za popularnijim hečbecima. Glavni aduti su mu velike dimenzije koje omogućavaju praktičnost, a mana to što se dizajnom ne razlikuje dovoljno od „blizanca“ u vidu škode „rapid“. Najslabiji motor u ponudi ne nudi zavidne performanse, ali impresionira ekonomičnošću

Takozvani C-segment tržišta, ili kako ga neki zovu „golfova“ klasa, sastoji se uglavnom od hečbeka, odnosno vozila sa petora vrata. Međutim, ima i rivala, poput škode „oktavije“ koja se generacijama za svoje mesto u toj klasi tvrdoglavo bori stilom sedana. Sa druge strane, svojevremeno preporod Dačije nije započeo neki hečbek, već upravo sedan – prva generacija „logana“. Uspeh „oktavije“, koja je mnogima uzor, i „logana“ koji je cenom uvek bio velika pretnja rivalima, učinio je da na tržištu budu sve popularniji automobili sa stilom malih limuzina, a cenom između „logana“ i „oktavije“. To pokazuju i škoda „rapid“, pežo „301“, sitroen „eliz“, pa i reno „fluens“ i mnogi slični modeli koji se cenom nalaze između dva hečbeka u svojoj porodici, jednog iz B i drugog iz C segmenta. Takav je i novi „toledo“, koji kao da je prethodnim generacijama malo lutao tražeći pravi način da se predstavi tržištu…