Suzuki Ignis 1.3
TERENAC, A MALI


Rubrika: SAT Plus 258
Datum izdavanja: 03.03.2011

Suzukijev model „ignis“ ne može se pohvaliti atraktivnim dizajnom, ali pouzdanost motora i delova opravdavaju njegov ugled. Pogon na svim točkovima i visoki klirens samo su neki od aduta, a zahvaljujući dimenzijama, lako se snalazi u gradu i veoma je zahvalan za održavanje

Kada je Suzuki 2001. godine predstavio prvu generaciju modela „ignis“, nastale su i prve nedomice da li je reč o malom terencu ili gradskom automobilu sa visokim klirensom i pogonom na svim točkovima. Uprkos pristupačnoj ceni i pristojnim performansama, prva generacija nije stekla veliku slavu, pa je japanski proizvođač tri godine kasnije predstavio novu, poboljšanu verziju „ignisa“. Takođe, doteran je i izgled, a produžen je za oko 145 mm. Ovu verziju je za evropsko tržište proizvodio Suzuki Mađarska. Tada je, osim novih snažnijih benzinaca od 1.3 i 1.5 litara, uveden i Fijatov „mutidžet“ dizel-motor od 70 KS.