Sve popravke limarije na jednom mestu
KAD SE KRPI, A KAD MENJA

satrevija_2016_399-400_54-55_dobro-je-da-znate-sve-popravke-limarije-na-jednom-mestu
Rubrika: SAT Plus 399/400
Datum izdavanja: 28.07.2016.

Koja se oštećenja limarije, boje i laka na vozilu mogu popraviti, a kada saniranje nije moguće, već se mora zameniti ceo deo? Da li se udubljenja od grada stvarno mogu ispraviti, šta kada ptičji izmet ostavi fleke, koliko košta sređivanje karoserije kada vam neko očeše automobil na parkingu ili ste se „naslonili“ na stubić? Pitali smo majstore koje se sve tehnike danas koriste, a oni su nam otkrili cake kako da kod farbara i limara prođete što jeftinije. Danas se delovi karoserije ne prave samo od „dobrog, starog“ gvožđa, odnosno čelika, već i od aluminijuma, plastike, ugljeničnih vlakana, odnosno karbona, pa i od titanijuma. Doduše, ovi potonji materijali su rezervisani za superluksuzne i sportske modele, dok su automobili koji se najčešće voze na našim putevima opremljeni standardnom, čeličnom limarijom.

Ceo članak možete pročitati u Elektronskom izdanju revije SAT Plus 399/400 na stranama 54-59.