Toyota Aygo
ZABAVOM PROTIV STEREOTIPA


Rubrika: SAT Plus 345
Datum izdavanja: 03.07.2014

Atraktivniji i provokativniji, „ajgo“ druge generacije ima zadatak da se dopadne mladima, da ne ostavi ravnodušnim ni vozače sa bogatim iskustvom, ali i da pokaže da „tojote“ mogu biti zabavne. Originalni stil simbolizuje slovo X, koje se osim na prednjem delu nalazi i u mnogim drugim elementima. Novi „ajgo“ smo vozili na evropskoj promociji u Holandiji

Od kada se pojavio trio gradskih mališana predvođen Tojotinim „ajgoom”, koga su kao njegov svojevrsni „alter ego“, odnosno drugo ja, pratili sitroen „C1” i „pežo 107”, prošlo je devet godina. U to vreme moderan koncept i gotovo drska pojava malog gradskog automobila odmah su privukli i mlađe i starije, a dodatni tržišni adut je bio njegov odnos cene i onog što se dobija. Zato je „ajgo” sa „braćom” dugo opstao, ali devet godina u životu ovakvog automobila je ipak mnogo. Recimo, kada se pojavio, on je u ovom segmentu imao devet konkurenata, a danas ih je 20…