Toyota Corolla
OGLEDALO KOMPANIJE


Rubrika: SAT Plus 320
Datum izdavanja: 18.07.2013.

Više od četiri decenije „korola“ je bila simbol cele Tojote, predstavljajući se kao kvalitetan, izuzetno pouzdan i praktičan model. Prvi susret sa jedanaestom generacijom smo imali na međunarodnoj prezentaciji na Majorki, gde smo upoznali kompaktnu limuzinu agresivnog stila i komforne kabine

Nema mnogo modela za koje može da se kaže da kada ih vozite, u njima prepoznajete suštinu cele automobilske kompanije. Iako se za svaki uspešan model može reći da je ambasador fabrike iz koje izlazi, suština poslovne filozofije nekog proizvođača ne prepoznaje se lako baš u svakom od njegovih ambasadora. Zato je Tojoti izuzetno važno kako će publika prihvatiti svaku novu generaciju „korole“, jer nijedan drugi model nije u istoj meri ogledalo japanske kompanije kao najprodavanije automobilsko ime na svetu, koje je za 47 godina postojanja bilo simbol pouzdanosti i kvaliteta. Jedanaesta generacija „korole“ nas je početkom jula čekala na Palma de Majorki, gde smo prisustvovali međunarodnoj prezentaciji novog izdanja. Dočekala nas je limuzina sa upečatljivim dizajnom, za koji se može reći da je čak i pomalo drzak za jedan japanski model…