Večna dilema kupaca polovnjaka
KAKO OSTVARITI GARANCIJU


Rubrika: SAT Plus 335
Datum izdavanja: 13.02.2014

Kada kupac ima osnova za reklamaciju, na koji način treba da je podnese i šta da traži od prodavca vozila za koje se kasnije ispostavilo da je neispravno. Ko može da pomogne kad prodavac ne prihvata prigovor, a šta treba da urade prodavci da bi se zaštitili od neosnovanih reklamacija
Već dosta reči bilo je o obavezi prodavaca polovnih automobila da na neki način garantuju za ispravnost i legalnost robe koju prodaju, pogotovo otkako je na dnevni red došla diskusija o novom Zakonu o zaštiti potrošača koji bi ove godine trebalo da bude izglasan. Istina, kupci i po sadašnjim propisima nisu potpuno obespravljeni, o čemu je već više puta bilo reči u našoj reviji i emisiji SAT, ali ta svoja prava u praksi veoma teško ostvaruju, što zbog neznanja i neobaveštenosti, što zbog činjenice da tržišnoj inspekciji još nisu vraćena nekadašnja ovlašćenja, pa zapravo i nema mehanizma koji bi trgovce naterao da se pridržavaju propisa…