VW Polo – Citroen C3 – Kia Rio – Renault Clio
MALI AMBASADORI VELIKIH KOMPANIJA


Rubrika: SAT Plus 349
Datum izdavanja: 28.08.2014

Budući da mali automobili imaju pred sobom sve veće i ozbiljnije zadatke, prostranost i praktičnost kabine često su važniji od karakteristika motora ili lakoće parkiranja i probijanja kroz gradske gužve, pa nije redak slučaj da pri kupovini „gepek“ jednog automobila presudi ispred štedljivijeg benzinca ili dizelaša drugog vozila. Gradski automobili sa uporednog testa pokazuju koliko mogu da se razlikuju kabine, samo naizgled sličnih vozila.
Modeli sa ovog uporednog testa pripadaju najprodavanijem segmentu tržišta i kod nas, ali i u Evropi. Razlog za popularnost vozila iz takozvanog B-segmenta je jasan – cena im je dostupnija nego kod većih modela, a iz generacije u generaciju nude prostranije kabine. Zbog toga sve veći broj porodičnih ljudi, posebno mladih bračnih parova, svoje poverenje ukazuje upravo modelima iz ovog segmenta, što znači i da su ovakvi modeli najčešće i prvi nov automobil koji je kupac pazario, posle dugo godina vožnje „polovnjaka“. Dakle, nisu „laguna“, „pasat“, „C6“ i „optima“ najčešći ambasadori svojih kompanija (mada jesu najbolji predstavnici svojih kuća), već su to uglavnom „polo“, klio“, „C3“ i „rio“…