Javite nam se, slušamo vas!
Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju.
Ovde imate priliku da vas čujemo!
U određenim vremenskim intervalima objavljivaćemo postove poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
ivan sekulic
9.11.2025. 21:15
u svetu ima registrovano oko 60.000 trgovačkih brodova. Ako se uzme u obzir da samo jedan potroši oko 13.000l goriva za 1h rada, vidi se da cifra potrošenog goriva liči na grešku u računu. Da li se bilo ko u svetu pozabavio ovim problemom - koja norma su motori i koliko zagađuju okolinu? Svi registrovani auti na svetu nisu ni blizu te cifre. Čisto da se vidi licimerje onih koji odlučuju o ekološkim normama
Ivan Videnovic
8.11.2025. 17:09
Postovani,nadam se da vi kao medijska kuća možete pomoći u vezi jedne teme koja je uvek skrajnuta a ipak se tiče velike većine nas.Tema su katastrofalni lokalni putevi,a koji čine oko 70 procenata putne mreže u Srbiji,naročito u siromašnijim opštinama zemlje a koje opet imaju veliku mrežu tih puteva a realno nisu u mogućnosti da ih kvalitetno održavaju.Država je prepoznala problem,to stoji,i ministarstvo građevine je raspisalo konkurs da te opštine kandiduju pravce za rehabilitaciju.U predlogu budzeta za 2026 koji je poslat Narodnoj skupštini stoji i mogućnost zaduživanja kod banke Saveta evrope za obnovu i razvoj u visini od 200 miliona EUR za tu namenu.Ali to je jedina informacija koja zasad postoji o tom itekako važnom pitanju za svakodnevni život mnogih ljudi.Mnogi ljudi su primorani da koriste dva automobila od kojih jedan ,obično najjeftinija moguca solucija,sluzi za kretanje tim putevima sto složićete se nije nikako najbolja varijanta,ni ekonomski a često ni po pitanju bezbednosti.Tim ljudima bi puno značilo jedna sveobuhvatna informacija šta se dešava po tom pitanju....koji su pravci po opštinama ušli u projekat,kakva je dinamika finansiranja i izvođenja radova,sve ono što može ljudima razjasniti da li i za kada se mogu nadati obnovi puta da svog sela,imanja...totalno je odsustvo informacija o tome lično ja razmišljam o kupovini jeftinog polovnog auto koji bi služio za to iako znam da to niti je ekonomski,niti ekološki korak u pravom smeru ali sa druge strane ne mogu po takvom putu upropašćavati nov automobil koji smo ionako teško sebi priuštili. Obraćao sam se ministarstvu u ime svih iz mog sela ali odgovor nisam dobio Nadam se da Vi možete uspeti bar donekle saznati i nama preneti dokle se stiglo sa tim projektom Hvala unapred redakciji
Marko Nikolić
3.11.2025. 08:10
Poštovani, Redovno pratim pratim emisiju SAT ,a sa naročitom pažnjom pratim vaše patrole i segmente vezane za bezbednost saobraćaja. Pošto vaše patrole mogu da se iznova gledaju putem vašeg YouTube kanala,nedavno sam se podsetio na jednu patrolu u kojoj je Mladen Alvirović skrenuo pažnju da na autoputu prema Preševu na delu autoputa nedostaje deo zaštitne ograde, tačnije aluminijumska traka koja povezuje delove ograde i služi kao ojačanje koje drži elastičnost zaštitne ograde. Kako po prirodi posla veoma često putujem, primetio sam da na velikom delu autoputa od Niša do Beograda taj vezni deo ograde nedostaje,a u pitanju su desetine i desetine kilometara u segmentima. To je veoma česta pojava od Velike Plane prema Nišu a dosta redja od Velike Plane prema Beogradu (i segmenti gde taj deo ograde nedostaje su mnogo kraći). Takođe, dobar deo te zaštitne ograde je zardjao i dotrajao, tako da ne deluje nimalo bezbedno. Mislim da bi bilo dobro da se napravi jedna posebna emisija posvećena ovom problemu. Ako već u zimskom periodu, zbog niskih temperatura nije moguće obnavljati asfaltnu podlogu,ne vidim razlog zašto nadležni za održavanje puteva taj period ne bi iskoristili da se zamene dotrajali segmenti zaštitne ograde. Srdačan pozdrav, Marko Nikolić
Siniša Brankov
21.10.2025. 07:23
Poštovani, da li možete obraditi temu o kopanju kanala pored puteva gde treba i gde ne treba, pošto većina nesreća bude sa smrtnim ishodom baš zbog tih kanala. Ko to određuje, koja je propisana dubina......
Aleksandar Grandic
18.10.2025. 07:04
Prodao sam vozilo a placam kazne.... Sve više slušam o problemima vozača koji su prodali svoje vozilo i sačinili kupoprodajni ugovor, overili ga kod notara i samim tim su uradili sve što mogu a opet dobiju kaznu za to vozilo i moraju da je plate jer kupac nije platio porez, takse za novu saobracajnu ili tablice i sve to predao u policiju. Navodno po zakonu je prodavac u obavezi da prijavi prodaju vozila, što je nemoguće i nema načina da to uradi. Kupac je po zakonu dužan da posle kupovine vozila plati sve dažbine i ode u policiju da prijavi kupovinu vozila. Znaci da je zakon prekršio kupac a ne prodavac a opet se od prodavca traži da placa kazne za nesto sto vise nije njegovo, bez obzira što je prodavac uradio sve što je mogao u praksi. Jedino rešenje je da prodavac ide sa kupcem do njegovog mesta prebivališta i da šeta sa njim sve dok ne preda sva dokumenta u policiju. Jedino tada je prodavac siguran da nece dobiti kaznu, što je, složicete se, nemoguće. Znaci nemoguće je da izbegnete kaznu i otvorena je mogućnost prevarantima da kupe vozilo, ne prijave u policiju to, prave kazne i bezbedni su, jer ne postoji način da budu kažnjeni, ni za prekršaje a ni za to što nisu prijavili kupovinu, a u obavezi su...
Nenad Simeunović
12.10.2025. 16:46
Poštovani, već decenijama, a pogotovo sada - jedn0 mesto u Beogradu, koje nije klasična raskrsnica, je izuzetno neregulisano: Bulevar Patrijarha Pavla - Topčiderska ulica. Na tom mestu, u smeru od Rakovice, Bulevar blago udesno skreće ka Miloševom konaku prelaskom preko tramvajskih šina koje nisu u funkciji, ali se može ići i pravo u Topčidersku ulicu. Nema nikakve vertikalne signalizacije, a horizontalna je potpuno izbledela. Trebalo bi naznačiti saobraćajnim znakom da je glavni put blago udesno, a ne pravo! Kada se Topčiderskom ulicom ulazi na Bulevar, stanje je još dosta konfuznije, pogotovo zbog izbledele horizontalne signalizacije, koja se pri lošim vremenskim uslovima i ne vidi - tako de se ne zna ko ima pravo prvenstva - oni koji idu ka Rakovici iz Bulevara ili oni iz Topčiderske ulice. Ovo se lako rešava. Druga primedba je, a vi to dobro znate, budući da su vam tu kancelarije - Zemunska ulica i početak Tošinog bunara: kada padne prvi snežić - sve te nerazumne krivudave putanje se neće videti! Veliki pozdrav i svako dobro
Bojan Milošević
11.10.2025. 19:30
Poštovani, Javljam se sa jednim predlogom, a vi možda možete da napravite inicijativu i da se to sprovede u delo. Pretpostavljam da svi vozači iz Beograda znaju za guzve na petlji Zmaj i to koliko bi saobracaj bio ubrzan kada bi na toj petlji postojala još dva kraka za ukljucenje iz pravca Kvantaš pijace ka Dobanovcima, kao i isključenje iz pravca Dobanovaca ka Pupinovom mostu. Najveci problem je sto ljudi rade polukruzno okretanje kod Tempa i dnevno ima bar jedan udes na pomenutom mestu. Srdačan pozdrav
Rile R
10.10.2025. 17:27
Dugo unazad beše kako sam u vašoj emisiji čuo da vaš uvaženi g. Darko Gigić ima problem sa leđima. Takvih vozača ima dosta, pa mi je u to vreme na pamet pala ideja za prilog ili čak emisiju u kojoj bi se pokazalo koji automobil(i) je (su) "osetljivim/bolnim leđima najdraži", po klasama. Recimo, dva-tri automobila klase A, isto tako u B klasi itd. Pretpostavljam da bi ujedno baš Darko, uz npr. nekog kolegu sa sličnim problemom, bio najbolji izbor vozača za test vožnje.
Ivan Šakić
7.10.2025. 21:16
Poštovana ekipo SAT HUB i poštovani članovi , javljam se sa jednom - rekao bih simpatičnom idejom - voleo bih da čujem kako vaše mišljenje tako i ostalih članova ovde prisutnih . Duže vremena mi je prisutna ideja da se pokrene projekat Albuma sa sličicama a vezano za automobile . Koncept tipa - Nemački automobili od prvih modela pa do poslednjih aktuelnih ( sa naravno pričom koja prati sličicu) , Japanski , Italijanski , Francuski itd itd .... Sta mislite da li je moguće izvesti saradnju sa POLYDOR-om?Njih spominjem primarno jer su se već dokazali u tom poslu i vrlo uspešno rade . Kao što je većini populacije omogućeno da uživa u sakupljanju sličica fudbalera ,košarkaša.... isto tako mislim da ima puno nas ljubitelja automobilizma tj automobila generalno pa bi i ceo koncept sakupljanja sličica uz prateći text ispod svake( od koje do koje god se proizvodio , tipovi motora ....) bio kao jedna Enciklopedija o istima , nesto što bi se prenosilo i budućim generacijama. Zahvaljujem unapred na odgovoru kako redakcije tako i ostalih članova SAT HUB a .
Dejan Stosic
19.9.2025. 18:01
Pozdrav svima. Imam jedan predlog za unapredjenje aplikacije: Posto samo prvoj poruci moze da se "odgovori" (nije moguc odgovor na odgovor), predlazem da se komentari ispod te poruke sortiraju po vremenu odgovaranja, od najstarijeg ka najsvezijem, kako bi se mogle pruziti informacije, a da ne zbunjuje. Znaci originalna poruka recimo u 16:00, pa prvi (najstariji) odgovor u 16:15, pa sledeci odgovor (prvi mladji) u 16:30, pa jos mladji odgovor (u 17:00)...
SAT Media HUB
23.9.2025. 12:27
Hvala vam na sugestiji i predlogu.
Dušan Maksić
12.9.2025. 17:18
Već treći put (a drugi u samo par dana) nakon što kliknem na notifikaciju dobijem stranicu da je "potrebno da se ulogujem da bih pročitao ceo članak". Kada odem na početnu stranicu SAT Hub-a nijedan navigacioni link ne radi (podmeni se uopšte ne otvara) a stranica je prazna (bela). Aplikacija je ažurirana na poslednju verziju, i restart iste ne pomaže. Jedino što rešava problem je brisanje cache-a, ali je to naporno stalno raditi i učestalost ukazuje da postoji problem sa samom aplikacijom.
Milan Sušić
29.8.2025. 08:55
Da li postoji mogućnost da se napravi jedna tabela kineskih i ostalih automobila kako bi smo mogli da ih malo poredimo. Portal je odlično mesto za tako nešto, traži samo postavljanje, što svakako znači i vreme, sa linkovima ka testovima i predstavljanjima koje ste odradili. Počnite sa sadašnjim super test automobilom Gelly Coolray i automobilima te klase, o dosta njih ste pisali. Pozdrav i vidimo se na supertest danu.
Bojan Aleksic
16.8.2025. 09:28
Dobar dan pratim vasu emisiju godinama iz Kruševca sam vlasnik taxi udruzenja, imao bi zanimljiv predlog za vas. Mi u taxiju imamo zanimljive elektricne automobile sa realnim iskustvom o predjenim km brzini punjenja prakticnoj primeni potrosnji struje punjenju na kucnim i brzim punjacima trajanju baterije uporedjivanju sa hibridima i vozilima na plin , ceni odrzavanja i dostupnosti delova kao i o isplativosti lizinga i primeni elektricnih vozila. U nasem voznom parku imamo Chery FX EV stari 3 meseca sa predjenih 25000km Hyudai kona elektro stare po 4god i 100.000km Audi etron star 5god i 112000km Toyote hibrid razne modele i god od rav4 chr auris prius koji imaju od 300000 do 1.000.000km I Dacija sandero na plin kojr su stare pa 18 meseci i imaju po 160000km na plin koje su bile kod vas na testu i moglo bi sr podeliti zanimljivo iskustvo u extremnoj ekspataciji. Ako bi uz zanimljivu pricu za gledaoce sa vozilima relativno novim a ogromnom kilometrazom i extremnim uslovima explatacije ako bi isao marketin nase firme platili bi isti naravno al mislim da bi prica bila zanimljiva
SAT Media HUB
18.8.2025. 13:16
Vaša iskustva sa električnim automobilima sa (sada već povećom) kilometražom su svakako zanimljiva, posebno ovi sa preko 100.000 km. Ali, zanima nas i gde i kako punite bateriju, koliko dnevno prelazite, kako se snalazite ako stranka želi da je vozite do BG (recimo na aerodrom) itd. Svakako ćemo vas uskoro kontaktirati – hvala na predlogu!
Darko Gigić
22.8.2025. 08:31
Bojane , da li ste dobili naš mejl?
Bojan Aleksic
19.8.2025. 15:39
Svakako bi imao dosta predloga i zanimljivih informacija
Ivan Šakić
9.8.2025. 00:57
Veliki pozdrav ekipi i redakciji SAT , Zelim da ukažem na svakodnevni problem sa gužvama u saobraćaju na Adi Ciganliji Dakle-svima je poznato da je urađen novi pešački most koji je savršena ideja ali iz nekog razloga - neiskorišćeni potencijal jer ga skoro niko ne koristi vec se i dalje koristi pešački prelaz i semafor koji svakodnevno prave ogromne saobraćajne gužve. Poznato je takođe da je navedena saobraćajnica jako opterećena i veliki deo vozača iz Srbije prolazi bas tom trasom kako bi došla do grada , Lično smatram da bi ukidanjem pešačkog semafora i samog pešačkog prelaza - narod bio prinuđen da koristi novi pešački most a što.bi sa druge strane to omogućilo zeleni talas za automobile i mnogo veću frekfentnost automobila a samim tim i drastično manje gužve. Svakako da bi i vozila koja sa Banovog Brda se uključuju na pomenutu trasu kod Ada Mola a slučajno ili namerno bas kod novog pešačkog mosta --- mogla biti preusmerena Pozeskom ulicom ka novom mostu gde svakako imaju mogućnost razdvajanja ka sajmu ili Novom Beogradu . Time dobijamo brzu frekfentnost Obrenovackog puta u pravcu ka sajmu kao i u obrnutom smeru iz pravca sajma ka Obrenovackom putu . Mislim da je tema za nekoga ko je nadležan- vrlo zanimljiva .U najmanju ruku da se projekat Pešačkog mosta konačno stavi u funkciju a vozačima omogući brže kretanje bez zastoja .
SAT Media HUB
18.8.2025. 13:19
Kada mi pitamo nadležne u vezi sa bilo kakvim sličnim problemom uvek dobijemo isti odgovor “zašto samo vi iz redakcije SAT tražite probleme, kada se niko drugi ne buni niti se nama iko drugi javio”. Dakle, umesto da naša redakcija bude jedina adresa za ukazivanje problema, zajedno ćemo mnogo više postići ako se vi obratite (makar i više puta) nadležnima, pošaljete nam šta su vam odgovorili i onda mi možemo da se uključimo u priču i skrenemo dodatnu pažnju. Ovako, opet ćemo biti “jedini koji se nešto bune”
Ivan Šakić
19.8.2025. 10:39
Hvala puno na odgovoru . Svakako cu se obratiti nadležnima. Zamolicu samo za mali savet - obzirom na vase iskustvo - na koju adresu / adrese - poslati ?
Rile R
3.8.2025. 13:56
1) U aplikaciji su se ranije, u glavnom meniju, mogli naći sačuvani članci. sada ih nema.Gde su? 2) U odgovorima kažete da se ljudi obrate nadležnima vezano za probleme na putevima. Bilo bi dobro da u aplikciji trajno stoje kontakt podaci tih nadležnih. Naravno, ne za svaku opštinu pojedinačno (možda samo za veće gradove), već da se jasno kaže kojoj instituciji se obraća za koji problem. Kome za probleme na auto-putu, kome na regionalnom, za gradske ulice, parkiranje...ovako kad kažete ljudima da se žale oni ni ne znaju kome da žale, pa odustanu. Npr, kome da se žalim za to što je u Beogradu, na jednom semaforu ukinuta (fizički odstranjena) zelena strelica za uslovno skretanje u desno? U manjoj ulici se bespotrebno pravi velika kolona, crveno svetlo dugo traje, u blizini su deca, zagađenje... Beograd Put, gradski Sekretarijat za saobraćaj?
SAT Media HUB
18.8.2025. 12:10
Hvala vam na komentaru @Rile R. Proverićemo problem oko opcije za Sačuvane članke. Što se tiče kontakata, nemoguće je pokriti sve probleme i nadležnosti kao i sva područja u Srbiji. Najbolje je da svako za svoje područje pronađe kontakte.
Dušan Popović
7.8.2025. 22:45
upravo pokušavam isto sa tačkom 1 :) nema nigde sačuvanih članaka... 🫤
Zoran Petrovic
29.7.2025. 17:27
Dobar dan, Postovani, hteo bih da vas ovim putem obavestim da sam juce stigao iz Grcke. U oba smera sam svratio na istu pumpu u Makedoniji, a to je benzinska pumpa Okta na Dojranu, ista ona koju nam vi savetujete da svracamo. Sto se tice kvaliteta goriva sve je ok, ali oba puta nisu mi izdali racun vec su mi naplatili na licu mesta. Kada sam se preracunao kasnije uskratili su me za kusur od 5e prilikom punjenja rezervoara pri povratku, a kada sam dolio pri izlasku iz Makedonije za 1e. Sve to mi je bilo sumnjivo kada je prokomentarisao nas drzavljanin na parkingu pumpe. Molim da skrenete paznju menadžmentu i tako pomognete putnicima da izbegnu neprijatnosti. Hvala...
Dejan Bradonjic
13.10.2025. 10:20
Пријавите то преко њиховог сајта. То радници ставе у џеп
Predrag Josimović
23.7.2025. 16:39
Poštovani, hvala vam puno na odgovoru vezano za uniformu i u potpunosti razumem zašto vašu opremu nose samo zaposleni i to govori o ozbiljnosti i profesionalnosti vaše ekipe što dodatno poštujem. Međutim, kao iskreni fan vašeg rada i svega što predstavljate i objavljujete, želeo bih da vas pitam da li postoji mogućnost da dobijem neki promotivni proizvod (majica, kačket, bedž ili nešto slično) sa vašim logoom u vašem stilu, a da nije deo službene uniforme. Bilo bi mi ogromno zadovoljstvo da posedujem nešto što simbolizuje vašu ekipu i sve što promovišete. Unapred veliko hvala i svako dobro u daljem radu!
SAT Media HUB
24.7.2025. 14:03
Hvala vam na vašoj podršci. Nažalost, nemamo ništa od navedenih promotivnih proizvoda – samo „uniforme“. Ali, kada kažete da bi voleli da “posedujete nešto što simbolizuje vašu ekipu i sve što promovišete“ – to ste vi, naša verna publika. Vi i vaša vernost ste simbol kvaliteta našeg rada.
SAT Media HUB
24.7.2025. 14:03
Hvala vam na vašoj podršci. Nažalost, nemamo ništa od navedenih promotivnih proizvoda – samo „uniforme“. Ali, kada kažete da bi voleli da “posedujete nešto što simbolizuje vašu ekipu i sve što promovišete“ – to ste vi, naša verna publika. Vi i vaša vernost ste simbol kvaliteta našeg rada.
Milan Sušić
22.7.2025. 23:15
Poštovana redakcijo, sada je već ponuda kineskih automobila prilično porasla. Pošto će i na izboru za Automobil godine biti više tih automobila bilo bi interesantno da napravite jednu tabelu, za npr Gelly Starray / Chery Tiggo 8 Pro / KGM Actyon i još nekoliko kineza iz ove kategorije i da bude tu jedno dva koreanca i japanca. Uporedne karakteristike predstavljene u tabeli su interesantne, pogotovu što bi mogle biti dopunjene sa utiscima sa testiranja.
Predrag Josimović
22.7.2025. 13:14
Poštovani, da li možda planirate da objavite neki članak vezan za fotoaparat Canon EOS R100? Nešto u vidu tutorijala – objašnjenja kako se koristi, čemu služe pojedini programi i podešavanja, saveti za snimanje i slično. Mislim da bi to mnogima značilo, naročito početnicima poput mene. Hvala unapred!
SAT Media HUB
23.7.2025. 13:58
Nažalost, mi fotoaparate i kamere samo koristimo i, iako imamo sa njima bogato iskustvo, nemamo u našim sadržajima (štampanim, digitalnim i video sadržajima) prostora i za takve teme.
Dušan Maksić
11.7.2025. 14:59
Tumačenje člana 264. stav 3. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima Obraćam Vam se sa molbom za zvanično tumačenje odredbe člana 264. stav 3. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima (Sl. glasnik RS, br. 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 – odluka US, 55/2014, 96/2015 – dr. zakon, 9/2016 – odluka US, 24/2018, 41/2018, 87/2018, 23/2019, 128/2020, 76/2023, 102/2023 i 14/2024). Navedeni član propisuje: "Izuzetno od odredbi stava 2. ovog člana novoproizvedeno vozilo (vozilo koje je proizvedeno u godini koja prethodi datumu prve registracije, odnosno u godini kada se prvi put registruje) nakon registracije se podvrgava sledećem redovnom tehničkom pregledu nakon dve godine." Moje pitanje se odnosi na precizno tumačenje dela odredbe "vozilo koje je proizvedeno u godini koja prethodi datumu prve registracije, odnosno u godini kada se prvi put registruje". Konkretno, da li se "godina koja prethodi datumu prve registracije" odnosi isključivo na kalendarsku godinu neposredno pre prve registracije, ili obuhvata i bilo koju godinu ranije, pod uslovom da je vozilo novoproizvedeno i da se po prvi put registruje u Republici Srbiji, uz priloženu Potvrdu o saobraznosti (COC dokument)? Na primer: Ukoliko se vozilo proizvedeno 2023. godine, koje je novoproizvedeno (sa nultom kilometražom) i za koje posedujem važeću Potvrdu o saobraznosti, prvi put registruje u julu 2025. godine, da li je za takvo vozilo obavezan tehnički pregled prilikom prve registracije ili se, u skladu sa citiranim članom, prvi redovni tehnički pregled obavlja tek nakon dve godine od datuma te prve registracije? Molim Vas za zvanično tumačenje ove odredbe radi pravilne primene zakona i izbegavanja neujednačenog postupanja pri prvoj registraciji novoproizvedenih vozila. Dušan
Dušan Maksić
5.8.2025. 14:43
Poštovani, Zahvaljujem na odgovoru i tumačenju. Ovim putem vas obaveštavam da je i zvaničan odgovor MUP-a potvrdio vaše stanovište, te da je tehnički pregled neophodan. Međutim, moram da izrazim neslaganje sa vašom tvrdnjom da je odredba Zakona "jasna i decidna" i da nije podložna tumačenju. Problem je u tome što termin "godina koja prethodi" može da se tumači na dva načina: kao neposredno prethodna godina (2024. za 2025. godinu) ili kao bilo koja ranija godina, pod uslovom da je vozilo novo. Upravo ta nepreciznost u definiciji je uzrok nedoumica, zbog čega sam i morao da se obratim nadležnim organima za zvaničan stav. Takođe, vaše objašnjenje o "statičkom opterećenju sklopova" kao argument za obavezan tehnički pregled novog vozila smatram neosnovanim. U svetu postoje primeri, poput Švajcarske, gde se prvi tehnički pregled za nova vozila obavlja tek nakon 5 godina, a zatim na 8, 10 i 12 godina. S poštovanjem, Dušan
SAT Media HUB
18.7.2025. 15:39
Ovo što je citirano je nekad bio stav 3. člana 264. ZOBS, a sada to reguliše stav 13. istog člana koji kaže: " Izuzetno od odredaba st. 2. i 4. ovog člana, novoproizvedeno vozilo (vozilo koje je proizvedeno u godini koja prethodi datumu prve registracije, odnosno u godini kada se prvi put registruje), koje je prvi put registrovano u Republici Srbiji, prvom redovnom tehničkom pregledu podvrgava se najkasnije nakon dve godine od dana prve registracije.". Odredba je jasna i decidna jer je u zagradi data definicija novoproizvedenog vozila, zato nije podložna tumačenju. Reč je o kalendarskoj godini. Podaci o godini proizvodnje su u proizvođačkom broju vozila, to se unosi u zvanična dokumenta, tako da ono što npr. piše na brošurama prodavca npr. nije od značaja. Sad je 2025., ali se i vozila proizvedena 2024. smatraju novim (ako nisu bila prethodno registrovana). Znači ako je vozilo prvi put registrovano ove godine, a proizvedenno 2023. mora ići na tehnički pregled 2026. Jer i stajanje odnosno neupotreba vozila uzrokuje neke promene na sklopovima, Vozila su naime projektovana za dinamičko opterećenje a ne statičko, sklopovi moraju da su u upotrebi da bi ispravno funkcionisali. Inače, kao novoproizvedeno vozilo smatra se i ono fizički napravljeno u prethodnoj godini, pored ostalog zato što se modeli za narednu godinu nekad proizvode kao deo serije u prethodnoj. Dakle, nekad je reč o nameri proizvođača a ne samo o tome da je vozilo bilo dugo neprodato.
Mile Sordjan
8.7.2025. 00:03
Postovani! Imam jedno pitanje za vas, jer smatram da ste jedini koje mozete nesto pokrenuti povodom ovoga sto sledi (pod uslovom da smete da pokrenete ovo pitanje). Poginuo je saobracajac na auto - putu NS - SU, jer je zaustavio i kontrolisao vozilo... Zasto kod nas u Srbiji policija zaustavlja vozila na auto-putevima. Zasto, kao sto je svugde slucaj, ne "izvedu" zeljeno vozilo do prvog parkinga, pumpe, iskljucenja... Nije prvi put da su mnogi ucesnivi u saobracaju bili ugrozeni na ovaj nacin, a evo sada i tragican ishod...
Vladimir Bajic
6.7.2025. 21:15
Postovani, da li je moguce izvrsiti neki uporedni test terenskih vozila na Vasem off road poligonu? Npr da se izvrsi poredjenje aktutuelnih modela koji se mogu naci na nasem trzistu, mozda da se prijave zainteresovani vlasnici nekih od terenskih vozila pa da se izvrsi neko poredjenje.
Goran Bojovic
20.6.2025. 18:35
postoji li neka mail adresa gde mozemo poslati utiske, komentare, predloge za unapređenje opšte kulture u saobraćaju? Želeo sam da vam predložim ukoliko ste u mogucnosti da apelujete na Srbija Autoput da promene raspored ukljucenja i isključenja kanala na naplatnoj stanici Batocina iz smera Niša. To je jedino isključenje (za koje sam ja primetio) da imaju 2 prolaza za uključenje na autoput i 1 prolaz za isključenje, pa korisnici koji imaju tag uređaj na tom mestu nemaju nikakav benefit. Čak i radnici na naplatnoj stanici imaju isto mišljenje i davali su predlog da seto promeni ali niko od nadležnih nije reagovao. mnogo kraće je zadržavanje pri uključenju nego pri isključenju, i uvek se na isključenju stvara gužva
SAT Media HUB
24.6.2025. 15:37
Poštovani, da li ste vi slali neki apel nadležnima? Ako jeste, prosledite nam to što ste im pisali i datum kada ste poslali. Ako su vam odgovorili, još bolje, pošaljite nam i taj odgovor. Da bi mi mogli da apelujemo i vršimo medijski pritisak najpre moraju da reaguju vozači koji su pogođeni nečim. U suprotnom, desiće se ono što nam se često dešavalo ranije – da dobijemo odgovor u maniru „zašto se samo vaša redakcija oko nečega buni i u svemu traži dlaku u jajetu, kada se nama nijedan vozač nije javio do sada da im nešto smeta?“
Radomir Kujović
15.6.2025. 15:14
Poštovanje. Primetio sam da često koristite pojmove "radijus" i "autonomija" za električne automobile, umesto savršeno prikladne domaće reči "domet" (eventualno "doseg" ili "domašaj", ali njih niko ne koristi). Reč "radijus" sam jedino čuo kod vas i mislim da nije odgovarajuća, a reč "autonomija" će biti sve više aktuelna sa dolaskom autonomnih vozila, pa smatram da je ne bi trebalo mešati, jer se oba značenja koriste u auto industriji. Molim vas da razmotrite upotrebu gorepomenute terminologije, pošto imate veliku gledanost, pa utičete na usvajanje novih pojmova u našem jeziku. Hvala i želim vam sve najbolje u budućem radu!
Viktor Kodnik
10.6.2025. 19:15
Pisao sam već komentar na uživo uključenju da je vreme da se napravi alternativna patrola ali Mladen reče to košta. Sve razumem nije jeftino za početak otići do granice sa Makedonijom i vratiti se nazad. Ali zašto sam napisao alternativna. Pratim Vaše patrole godinama i dosta pomažu(ko kaže drugačije je zavidan i ne želi da prizna da su patrole super). Patrola do Grčke preko Bugarske i aletrnativa preko Strazimirovaca je odlična i sad smo došli do toga da je Vaša ekipa u poslednih x godina napravila patrole sa alternativama prema Makedoniji(Prohor Pčinski), Mađarskoj(Bački Vinogradi, Horgoš 2), Crnoj Gori i Bosni. Ne zamerite za Bosnu i Crnu Goru jer sam već i ja zaboravio koliko ste alternativa prikazali. Ostala je još samo granica sa Hrvatskom i njene alternative(koje ja lično koristim) jer i sami znate da su ponekada gužve na Batrovcima takve da se čeka i preko 6 sati. Dakle moj predlog je da sav dosadašnji materijal sa patrola skupite u jednu emisiju i na jednom mestu postavite sve alternative. Naravno kad snimite i alternative sa Hrvatskom što ne bi trebalo da bude veliki problem jer od redakcije do granice sa Hrvatskom ima +-100 km. Zašto jedna emisija za ovo iz prostog razloga što ne idete svake godine na sve strane i ne uvek istim ili alternativnim putevima a neke patrole sa alternativama su bile pre više godina i neki ljudi ne umeju da se snađu sa patrolama kad ste prikazali alternativu a kada niste. Verujem da bi takva emisija bila i korisna ali i zanimljiva gledaocima jer bi sve bilo na jednom mestu.
Nikola Perović
14.6.2025. 09:25
Одличан приједлог и за Хрватску и за емисију са свим алетернативним патролма
Nikola Perović
6.6.2025. 18:08
Поздрав и похвале за ваш рад. Пошто су све више присутни аутоматски мјењачи и код нас, све више људи по мрежама пише о томе. Већина без аргумената и образложења. Мене конкретно интересује ваше мишљење да ли на семафору треба пребацивати из D у N или можда P или треба остати у D и држати кочницу. Нараво ако има разлике што се тиче различитих типова аутоматских мјењача (CVT, DSG, роботизовани...)
SAT Media HUB
13.6.2025. 12:53
Sa tehničke strane nema ni jednog razloga da se na semaforu izbacuje menjač iz položaja D i nema nikakve razlike kod bilo kog tipa automatskog menjača. Nema ni jednog tehničkog objašnjenja koje bi podržalo takvu praksu osim teorije pojedinih majstora. Ipak, napominjemo da to što kažemo važi za ispravne i redovno održavane menjače.
SAT Media HUB
13.6.2025. 12:52
Sa tehničke strane nema ni jednog razloga da se na semaforu izbacuje menjač iz položaja D i nema nikakve razlike kod bilo kog tipa automatskog menjača. Nema ni jednog tehničkog objašnjenja koje bi podržalo takvu praksu osim teorije pojedinih majstora. Ipak, napominjemo da to što kažemo važi za ispravne i redovno održavane menjače.
Miroslav Džogazović
11.6.2025. 23:06
Odlično pitanje. Apsolutno se slažem sa gospodinom Perovićem. Moglo bi malo edukacije o automatskim menjačima. Mene recimo konkretno interesuje CVT menjač u Nissan Qashqai-u 2025. godište. Ili da nas uputite na tekst ako ste već pisali o tome. Hvala unapred.
Dragan Goronja
30.5.2025. 17:40
Postovani, Pre nego sto bilo sta napisem ovde, iskoristio bih priliku da pohvalim vas dugogodisnji rad i doprinos edukaciji vozaca i bezbednosti saobracaja. Dugo godina pratim vas rad i smatram da ste u jako malom krugu ljudi koji ovom narodu u Srbiji daje nesto sto je edukativno i da ste jedina edukativna emisija u kojoj moze da se nauci dosta u samo 40-45 minuta sadrzaja. Ono sto bih hteo da zamolim ovde SAT emisiju i sve clanove je da (ako vec niste) ako je moguce napravite kratku reportazu (ako moze da bude kratka) o tome ko i na koji nacin u ovoj drzavi regulise rad semafora. Da li uopste postoji regulatorno telo za ovaj segment saobracaja? Da li uopste postoji kontrola, neko merenje ili bilo kakav korak pre nego sto se odluci o tome koliko ce koji semafor da drzi crveno svetlo ili zeleno svetlo? Takodje, da li postoji objasnjenje za semafore koji prakticno ni nemaju zuto svetlo vec u sekundi prebacuju na crveno? Iskreno, voleo bih, a nadam se da vecina nas ovde deli moje interesovanje, da cujem/mo zasto gubimo nase vreme bez ikakve potrebe. Unapred zahvalan i veliki i srdacan pozdrav
Darko Stančić
25.5.2025. 01:49
Поштовани. Да ли постоји могућност,да се преко Вас апелује на возаче,који буквално дивљају свакодневно у насељеном месту? У питању је Ветерник,улица Драгослава Срејовића. Постављени су лежећи полицајци,али раздаљина између два у једном делу улице је неких 200 метара... Поједини возачи често прелазе ограничење које је 30 на сат и обилазе лежеће полицајце преко паркинга фирме тако често угрожавају безбедност деце и осталих пешака. Нисам се жалио надлежнима,јер не знам коме тачно да се обратим. Често се на том паркингу паркирају и физичка лица,као и ја,због мањка паркиг места испред наше зграде,па самим тим смо сви угрожени. Паркинг места су лепо обележена,а раздаљина између лежећег полицајца и паркинга није већа од 1,5 метара. Тако да нам несвесни возачи по паркирању пролете на који корак од нас. И најгоре од свега је,што возачи прелазе у другу траку да би заобишли лежећег... За сада,хвала Богу,нико није повређен,али јако бринем за безбедност деце,а и осталих пешака. Ако постоји могућност,послао бих Вам неку слику или снимак да можете да разумете шта се дешава. Хвала.
SAT Media HUB
28.5.2025. 10:02
Ono što mi možemo jeste da objavimo šta su vama odgovorili nadležni iz Veternika. Ako ste im pisali, apelovali, a ništa vam nisu odgovorili, pošaljite nam vaše dopise i mi ćemo ih onda pitati zašto ništa ne postupaju po vašim apelima. Ali, da mi prvo pitamo nadležne, pre nego što ste vi to učinili, ne ide, niti da mi vaspitavamo vaše komšije i sugrađane – da nam se ne bi desilo što nam se ranije dešavalo, a to je da nas pitaju „Zašto se vi iz SAT-a jedini bunite kada se nama niko nije žalio?“
Dejan Mojsilovic
14.5.2025. 12:03
Poštovani, Policijska uprava Novi Sad odbija da postupi u skladu sa zakonom prilikom registracije motocikala na period kraći od godinu dana. Zahtevaju uplatu punog iznosa poreza umesto zakonom predvidjenog srazmernog umanjenja. Ptpuno ignorisanje člana 268. stav 11. tačka 3) Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koji propisuje da se registraciona nalepnica može izdati na kraći vremenski period koji ne može biti kraći od jednog meseca za sledeće vrste vozila: „moped, laki tricikl, motocikl, teški tricikl, laki četvorocikl i otvoreni teški četvorocikl“, i odredbu člana 4. stav 2. Zakona o porezima na upotrebu, držanje i nošenje dobara kojom se izričito propisuje sledeće: „Ako se registracija ne vrši za celu kalendarsku godinu, porez se plaća srazmerno broju meseci na koje se vrši registracija.“. Da li možda imate načina da im ukažete na propust, obzirom da se u drugim mestim u Srbiji takva registracija uredno vrši? U prilog tvrdnji ide i činjenica da portal eUprava ispravno obračunava i generiše uplatnicu u skladu sa željenim brojem meseci. hvala u napred Dejan Mojsilović
SAT Media HUB
19.5.2025. 15:27
To ne propisuje stav 2. već stav 6. člana 4. Zakona o porezima na upotrebu, držanje i nošenje dobara. Problem jedino može da se reši pismenim obraćanjem MUP-u. Dakle, treba podneti pismeni zahtev, na pisarnicu, zajedno sa dokazima, a ukoliko to bude odbijeno, treba podneti žalbu. Ako neće da prime, poslati poštom. Jer, to je upravni postupak, pa službenik MUP-a, čak i kada usmeno nekog odbije, mora na zahtev da izda pismeno rešenje, u zakonskom roku. Ako i žalba bude odbijena, ostaje Upravni sud. To je postupak, a da li se isplati? Ne, jer traje i košta. Druga opcija je obratiti se mailom Upravi MUP-a, i pitati u čemu je problem? Sa druge strane, postoji nezvanično objašnjenje, da je kod kraće registraciije problem u isteku važenja registracione nalepnice, što vozilo prebacuje u pasivna i stvara obavezu vraćanja tablica.
Dejan Mladenovic
14.5.2025. 10:44
Поштовани,након изградње дела смедеревског пута и необележенe сигнализација довољно,овај пут уместо локални пут са ограничењем чак и до 40 јер је густо насеље,возачи возе и до 100 и не могуће је прећи улицу са 4 саобраћајне траке без семафора.Замолио бих Вас да дођete и снимите улицу и извршите мерење возача колико поштују брзину као што сте то урадили око Ивањице где је направљен нови пут па скоро нико не поштује ограничење.На смедеевцу нико није безбедан јер лете возилима .а пешаци сваког дана се чуде како не могу ни улицу да пређу Сматам да је неопходно поставизи семафор па чак и камере.Захвалан би био ако дођете и укажете,покажете на проблем на смедеревцу
Edis Muminović
30.4.2025. 18:07
Pozdrav. Zelim da ukazem da je konacno kompletiran putni pravac Tutin - Vuca (granicni prelaz sa Crnom Gorom). Tih 8km je konacno asfaltirano, pa je ovaj pravac jako dobra alternativa kada je na granicnom prelazu Spiljani velika guzva. Takodje, nije ni veliko skretanje sa glavnog puta. Priroda je izuzetna, jedino je put od Vuce do Rozaja uzi i krivudaviji. Granicni prelaz je medjunarodni, putnicki, nema problema za prolazak
Edis Muminović
7.5.2025. 22:33
Nije jos, ali je blizu. Najava je za Vidovdan, a prema snimcima sa neta, to je realan rok. Taman za sezonu
Dragan Vorkapić
2.5.2025. 10:42
A čujem da je zavrsena i deonica Pakovrace-Pozega
Pavle Bajac
30.4.2025. 15:34
Evo kao neko ko vas prati godinama jako me interesuje vaše mišljenje o jednoj situaciji. Autoput Miloš Veliki koristim minimum 8-10 puta godišnje od njegovog otvaranja i to kada sa porodicom idem na Zlatibor ili Kopaonik. Kako je moguće da niko nikad ne poštuje ograničenje u tunelima a pre koji dan se desilo i da blicaju da požuriš u desnoj traci. Jel moguće da tamo nema ama baš nikakve kontrole?
Slavko Opačić
25.4.2025. 06:14
Pozdrav.Imam predlog da kad pravite patrole malo skrenete sa glavnih trasa puta. Tako na primer kad idete sa mora pa dođete na Kokin Brod pređete preko brane pa tuda idete za Ivanjicu a odatle na Guču pa na Čačak ili ranije kod Nove varoši na Zlatar ili na Uvac pa dalje tim putevima ka Beogradu. Ima mnogo lepih predela. Jeste da je duže putovanje i više krivina al nema gužvi i put nije loš.Takođe kad se ide preko Pljevalja ima Kamena gora. Preporučujem i vodopade Sopotnica(gornje i donje vodopade). Ovo predlažem jer sam ovo obišao a pretpostavljam da ima još lepih mesta za obilazak vaših patrola po Srbiji. Mislim da bi to značilo za te krajeve i zbog boljeg Saobraćaja Automobilizma i naročito Turizam. Hvala.
Edis Muminović
30.4.2025. 18:15
Slazem se. Buduci da su patrole stigle do zaista dalekih destinacija, imao bih predlog da se patrole vrate svom izvornom obliku, da je akcenat na samom putovanju, da se vise paznje posveti upravo svakom kolilometru, opasnom mestu, usputnoj atrakciji, valjanoj alternativi...
Milan Mijalkovic
10.4.2025. 09:43
Postovani Alviroricu Vozac sam u GSP.u Beograd ,sve cesce imamo problem na radnom mestu ,u protekli mesec imamo 3 napada na radnom mestu ,pri cemu su kolege zavrsile u urgentnom centru ,nama stvarno treba neka pomoc ,pa vas molimo da napravite neku reportazu na vasoj emisiji i spojite nas sa drzavnim organima reda,da se malo nesta uradi na tu temu.da se narodu predstavi sta je javni prevoz i koliko je nas posao odgovoran. Ja vam se unapred zahvaljujem i u koliko nadjete vreme za nas mi smo tu za sve sto treba. Gsp pogon KOSMAJ.
Nemanja Lukovic
5.4.2025. 16:01
Sa obzirom da je Ki-boost poceo da prodaje Tesle u Srbiji da li bi mogao Mladen da uradi jedan detaljan test model Y(juniper) i da ga uporedi sa Sealion 7. interesuje nas njegovo misljenje 8 detaljna analiza i mozda ljudi koji ih trenutno voze u Srbiji.
Predrag Nježić
26.4.2025. 21:56
Odličan predlog kao da sam ja pitao 🤩
Ivan Krstić
31.3.2025. 11:17
Aplikacija u poslednje vreme sve češće izbacuje grešku, Web page not available The web page at https://satmedia.mpanel.app/api/v1/android/getMenu/8/html could not be loaded because: net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. Poslao bih Vam screnshotove ako dozvolite dodavanje slika. Istovremeno, skoro je aplikacija zahtevala da se ponovo prijavim sa svojim podacima za prijavu i od tada Back dugme na android telefonu često ništa ne radi, ima stranica gde reaguje ali kad hoću da izadje iz aplikacije ne reaguje. Još jedna napomena kada stigne obaveštenje za kviz ako iz obaveštenja krenem da igram i završim sva pitanja dobijem kako sam prošao na ekranu, nakon toga Back dugme na androidu samo izbaci Error 500 na beloj pozadini sa zaglavljem aplikacije i dalje vidljivim. Hvala
Ivan Krstić
31.3.2025. 11:18
ups, ne znam kako se dvaput pojavio komentar. izvinjavam se.
Ivan Krstić
31.3.2025. 11:16
Aplikacija u poslednje vreme sve češće izbacuje grešku, Web page not available The web page at https://satmedia.mpanel.app/api/v1/android/getMenu/8/html could not be loaded because: net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. Poslao bih Vam screnshotove ako dozvolite dodavanje slika. Istovremeno, skoro je aplikacija zahtevala da se ponovo prijavim sa svojim podacima za prijavu i od tada Back dugme na android telefonu često ništa ne radi, ima stranica gde reaguje ali kad hoću da izadje iz aplikacije ne reaguje. Još jedna napomena kada stigne obaveštenje za kviz ako iz obaveštenja krenem da igram i završim sva pitanja dobijem kako sam prošao na ekranu, nakon toga Back dugme na androidu samo izbaci Error 500 na beloj pozadini sa zaglavljem aplikacije i dalje vidljivim. Hvala
Radovan Blagojevic
28.3.2025. 21:22
Planiram da kupim novi automobil i dvoumim se između Toyote C-HR 1.8 Hybrid i Peugeota 3008, oba modela iz 2025. godine. Na sajmu su mi cenovno isti, pa bih voleo da čujem vaše mišljenje – šta biste preporučili i zašto?
Nikola Kecman
2.4.2025. 19:21
samo toyota. pežo ni džabe da daju. 🤣👌🏻
Vladanko Lučić
5.3.2025. 11:36
Poštovani, Razmatram kupovinu električnog vozila. Postoji li mogućnost da obradite temu instalacije punjača za elektična vozila? Šta je to na šta treba obratiti pažnju? Koja je preporučena snaga punjača u domaćinstvu a da se ne ugrozi rad drugih potrošača (frižider, šporet, televizor, bojler,...)? Da li su potrebne posebne dozvole? Kakva je situacija sa ugradnjom punjača u zajedničkim garažama? Srdačan pozdrav, Vladanko Lučić
Dragan Kukić
25.3.2025. 05:05
Širok je pojam električnog automobila, samim tim širok je pojam i punjača. Ako kupujete mali gradski automobil, nemate potrebu za nekom dodatnom instalacijom punjača, jer na njima su OBC snage do 3,7kW odnosno maksimalne struje 16A. Postoje i punjači od 8 ili 10 A i sve to govorimo za monofazne konektore ili utičnice. Za Japanske automobile koji koriste tip1 konektor to je ujedno i maksimalna brzina punjenja. Za ostale automobile koristi se uglavnom tip2 AC punjač, koji može da se kači na wall box punjač i tu snaga punjenja ide do 22kW , zavisno od tipa automobila. Razlika je sledeća: tip1 koristi jednu fazu za napajanje, a tip 2 koristi 3 fa
Dragan Kukić
25.3.2025. 05:05
Širok je pojam električnog automobila, samim tim širok je pojam i punjača. Ako kupujete mali gradski automobil, nemate potrebu za nekom dodatnom instalacijom punjača, jer na njima su OBC snage do 3,7kW odnosno maksimalne struje 16A. Postoje i punjači od 8 ili 10 A i sve to govorimo za monofazne konektore ili utičnice. Za Japanske automobile koji koriste tip1 konektor to je ujedno i maksimalna brzina punjenja. Za ostale automobile koristi se uglavnom tip2 AC punjač, koji može da se kači na wall box punjač i tu snaga punjenja ide do 22kW , zavisno od tipa automobila. Razlika je sledeća: tip1 koristi jednu fazu za napajanje, a tip 2 koristi 3
SAT Media HUB
6.3.2025. 12:10
Pratite nas i dalje redovno – uskoro ćemo se baviti tom temom.
Slobodan Djilas
2.3.2025. 16:33
Pratim, vec duze vreme, jednu mehanicarsku radionicu iz Kraljeva. U pitanju je "Buduci klasici". Pored toga sto servisiriju sve vrste automobila, sto starih koji ce postati old tajmeri, sto servisiraju i opravljaju vrhunske-sportske automobile, takodje i uvoze polovne automobile. Sam njihov pristup opravkama, restauriranjima i posvecene LJUBAVI prema vozilima je na jednom vrhunskom nivou, kao sto i Vi (redakcija sat) samo to radite. Momci su upravo objavili da pokrecu jedan projekat u Srbiji (mislim da je jedini) naime u pitanju je izgradnja hotela za old zajmere kao i izgradnju aukcijske kuce polovnih automobila. Smatram da bi bilo zanimljivo da jedna ovakva vest zadobije mozda koji minut u vasoj emisiji, a mozda i napravite celu emisiju o tome. Inace momci postavljaju na Jutjub kanalu svake nedelje po jedan snimak o opravci, kupovini vozila koji ce biti buduci klasici ili koje su uspesno popravili. Ovde imam zadnju njihovu objavu, pa pogledajte i procenite sami da li vredi, licno mislim ua sve ljubitelje automobilizma i te kako zanima, da se nadje mozda kod Vas u emisiji. https://youtu.be/ujuNJON26rY?feature=shared
SAT Media HUB
4.3.2025. 09:38
Drago nam je da ima zanimljivih projekata. Oni ako su zainteresovani za saradnju i ako im je naša pomoć potrebna svakako znaju gde smo i kako da dođu do nas.
Zoran Jovanović
2.3.2025. 14:11
Pozdrav iz Petrovca / CG! Instalirao aplikaciju - napravio nalog - pretplatio se na godišnjem nivou. SVAKA ČAST ZA KOMPLETAN TIM LJUDI OKO OVOG PROJEKTA ! I uopšte SAT kompanija sa svim ograncima! Omiljena emisija! Za početak sugestija za "crno" UI podešavanje ili ti DARK THEME i način da pored profila jasno vidim koliko dugo sam u pretplati. Sve ostalo će te dovuseti u red za to ne brinem. Od mene toliko za prvo javljanje. Srdačan pozdrav, Zoran Jovanović
SAT Media HUB
3.3.2025. 10:36
Hvala vam na pohvalama i sugestijama. Već su u planu opcije koje ste naveli.
Veroljub Tarabić
25.2.2025. 23:21
Poštovani, pre 1 meseca sam kupio polovan automobil koji je uredno registrovan u Srbiji i za njega platio porez na prenos apsolutnih prava. Medjutim kada sam se obratio Policijskoj upravi radi dobijanja nove saobraćajne i novih tablica oni nisu u sistemu pronašli uplatu iako sam im ja predočio potvrdu o izvršenju uplate koju sam dobio od euprave preko čijeg sajta sam platio porez. Objasnio sam im da su se na sajtu euprave pored podataka o vozilu tražili podaci o prodavcu vozila koje sam ja popunio i došli su do zaključka da je uplaćen porez otišao u drugu Poresku upravu na teritoriji druge opštine po mestu prebivališta prodavca te su mi rekli da ponovo uplatim porez ali sa mojim podacima kao kupca vozila. Zanima me da li je takav postupak ispravan, da li moram dva puta da platim porez, na koji način da se ovo reši ili kome da se obratim radi zaštite prava? Pozdrav
SAT Media HUB
4.3.2025. 09:42
Ovo što sledi je kratko uputstvo koje dajemo na osnovu informacija koje ste nam prezentovali. Posredi je očigledno greška kod navođenja uplatioca. Jer, kod poreza na prenos aposlutnih prava na upotrebljavanom motornom vozilu postoji izuzetak u odnosu na sve ostale slučaje (npr. kod kupoprodje stana, zemljišta...) iz Zakona o porezima na imovinu. Pravilo je da uvek onaj ko stiče prihod (prodavac) plaća porez, osim kod prodaje polovnog automobila. Tu kupac plaća porez. To je urađeno jer se ionako uvek ugovorom ta obaveza prevaljivala na kupca a i zbog preskakanja koraka u procesu registracije, da se ne mora prvo odjavljivati na jednom mestu pa prijavljivati na drugom. I tu postoje određeni problem u funkcionisanju sistema, šta je kome vidljivo itd. Nebitno, svaki problem je rešiv, novac koji ste platili neće propasti. Sad, da li će to ići sa manje ili više komplikacija, to bukvalno zavisi od službenika sa kojima budete u kontaktu. Na sajtu E-uprave inače stoji uputstvo i objašnjenje da se u slučajevima pogrešnog poziva na broj porez uplati ponovo sa ispravnim podacima, a da se paralelno traži povraćaj pogrešno plaćenog, što vrši Uprava za trezor na osnovu rešenja organizacione jedinice Poreske uprave nadležne po prebivalištu uplatioca. Ostali slučajevi sa greškama kod plaćanja nisu objašnjeni, ali procedura je verovatno ista. Morate otići u svoju poresku filijalu, poneti dokaze koje imate o plaćanju i objasniti šta se desilo, a oni će na osnovu onog šta je pogrešno uneto od podataka, da Vam kažu šta može da se uradi i kako, tj. ko je nadležan za rešenje o povraćaju (oni ili druga filijala gde je preobivalište prodavca) i da Vas upute na dalji postupak. Možda mogu i da Vam izdaju potrvdu da je porez plaćen na osnovu kojeg bi mogla da se izvrši registracija vozila u MUP, ali sumnjamo da će to uraditi. Ukoliko budete imali dodatnih problema, za detaljnije objašnjenje možete nam se obratiti za pomoć našeg pravnika.
Dušan Branković
24.2.2025. 15:39
Поштовани, Желео бих да Вам се обратим поводом новопостављених семафора на кружном току Аутокоманда. Од како семафор ради, гужве су све веће и незапамћене на овом кружном току. Живим у улици Војводе Степе 114 и колина возила је до моје зграде што је преко 1,5км. Ништа боља ситуација није ни са стране Булевара Ослобођења, правца храма и ауто-пута. Молим Вас да некако реагујете јер ово нема смисла и семафори су само створили огромне гужве и блокирали овај део града. На овом месту и у највећем шпицу није било претераних гужви и пролазило се за неко разумно време. Уз асистенцију саобраћајног полицајца је проточност била још боља. Душан Бранковић
Зоран Ивановић
11.2.2025. 15:22
Већина гледалаца и нас који вас пратимо овде смо моторизовани, тј. путујемо копном. Ваша емисија почиње речју 'саобраћај', па предлажем да мало пажње посветите другим видовима саобраћаја. Можете да почнете од воденог, рецимо нека патрола од В.Градишта до Ђердапа, па можда нека друга прича о речном саобраћају. Можда некад касније проширите причу и на ваздух као медиј за саобраћај. Можда сте и размишљали на ову тему па сте проценили да нема неког значаја, онда занемарите овај предлог.
Stefan Dojcinovic
4.2.2025. 15:08
Poštovani, imam pitanje: Mercedesov auto je prvi put registrovan u Nemačkoj 15.03.23. U Srbiji je taj auto kupljen u salonu u Nisu dana 23.05.24.god. kao već korišćeno vozilo. Da li se nama garancija računa od datuma prve registracije, ili od dana od kada smo mi kupili auto u Srbiji? Po ugovoru navedeno je da garancija istice 15.03.25. , pa me interesuje kako vi tumacite ovu situaciju?
SAT Media HUB
5.2.2025. 15:39
Najpre, šta su vam rekli u Mercedesu kada ste ih to isto pitali? I nije nam baš najjasnije – vi ste kupili polovan model od Mercedesa? Nije nam jasno u kom statusu je automobil bio od 15.03.2023. do 24.05.2024. jer kažete da ste ga kupili u Srbiji u Mercedesovom salonu ali kažete i da je već bio registrovan u Nemačkoj. Ako je polovnjak, onda fabričku garanciju imate od momenta proizvodnje, a ne dana kada je registrovan u Srbiji. Mercedes obično daje garanciju i na polovnjake koje su oni proverili, ali – morate da se informišete kod njih.
Milos Nikolic
2.2.2025. 21:34
Postovanje. U poslednjoj prikazanoj emisiji SAT pricali ste na temu uvoza oldtajmera,starijih od 30 godina,koji ce se moci registrovati u Srbiji,naravno ako ispunjavaju sve propisane uslove. Mene interesuje: 1. Da li se to odnosi i na teretna vozila,tj,da li ce moci da se uvoze i teretna vozila(naravno slazem se da je potrebno da ispunjavaju sve uslove)? 2. Da li postoje neka ogranicenja u smislu koriscenja,tj u buducnosti nakon recimo 5 godina upotrebe se takav jedan oldtajmer pojavi na tehnickom pregledu bez,na primer,jedne ratkapne na tocku ili sa nekim drugim manjim nedostatkom? 3. Pomenuli ste u emisiji da i automobili koji su vec registrovani u Srbiji mogu dobiti status oldtajmera.Pazljivo sam slusao,ali nisam uspeo da rarumem kakve cu povoljnosti imati ja kao vlasnik starog vozila,ako bih na tom vozilu promenio status sa obicnog starog lepo sacuvanog automobila i dobio status oldtajmera? Veliko hvala i puno pozdrava. P.S. Trebalo bi nekako urediti ovaj deo,kako bi on bio malo pregledniji i kako bi se lakse mogla naci neka pitanja i odgovori,koja su sad bukvalno otisla mnogo daleko prema dnu.
SAT Media HUB
6.2.2025. 09:41
Pitanje odltajmera je regulisano nezavisno od vrste vozila. Tehnički pregled jednako važi za sva vozila i iste mane odnosno isti nivo pregleda koji se primenjuje prilikom prvog važi i prilikom svakog sledećeg pregleda. Ratkapna i manji nedostatak nije razlog za vozilo bude vraćeno sa tehničkog pregleda jer se status oldtajmera utvrđuje samo jednom a posle se utvrđuje tehnička ispravnost. Vaša je slobodna volja da li želite da automobil dobije status oldtajmera ukoliko želite da ga kasnije više vrednujete. Status se ne stiče radi povoljnosti korišćenja već zbog toga što određena vozila zbog kojih osobina ne bi ni mogla da se registruju ako nisu vozila od istorijskog značaja. Takođe, neka vozila ne bi imala nikakvu novčanu vrednost da nemaju status oldtajmera odnosno da nije zvanično potvrđeno da jesu istorijski bitna i kompletna odnosno originalna. Što se tiče uređenja dela sa komentarima nadamo se tome u nekoj budućnost verziji ali kako se mi ne bavimo programiranjem i ne znamo ništa o tome, zavisimo od mogućnosti onih koji to umeju i spremni su po razumnoj ceni da ga urade.
Vladimir Bukva
25.1.2025. 17:39
Poštovani, želim da uputim apel svim vozačima a tiče se vožnje u uslovima smanjene vidljivosti zbog magle Naime, jutro sam vozio deonicom od Beograda do Loznice i bila je baš gusta magla gde je vidljivost najvećim delom bila manja od 100 metara. Većina vozila koja sam sreo su se kretala brzinama od preko 100 km/h, ali veći problem je što veoma mali broj vozača koristi zadnja svetla za maglu a dosta njih vozi sa dnevnim svetlima tako da su praktično nevidljivi u takvim uslovima za vožnju. Apelujem da svako od nas obrati malo pažnju i za nijansu razmisli o bezbednosti svojoj i drugih učesnika u saobraćaju. Veliki pozdrav za pratioce i redakciju SAT-a!
Vladimir Gnjatovic
24.1.2025. 15:59
Postovani. Odavno pratim vase emisije a od skora sam clan SAT hub zajednice. Zivim i radim u Norveskoj, zemlji koja je medju vodecima po upotrebi elektricnih automobila. Radim u ovlascenom servisu u Oslu * Serviseri smo za: Nissan, Hyundai, Subaru, MG, BYD. Radim kao tehnicar za elektricne automobile i imam ogromno iskustvo a i znanje😁. Ako na bilo koji nacin mogu da pomognem sa informacijama, savetom ili iskustvom, stojim vam na raspolaganju. Takodje vas pozivam da budete nasi gosti i vidite jedan ozbiljan servis i nacin rada u Norveskoj. Naravno tu je i prelepa priroda, mnogo interesantnih destinacija za obilazak kao i predivni ljudi. Veliki pozdrav!!
SAT Media HUB
28.1.2025. 12:11
Zahvaljujemo na javljanju. Bićemo u direktnom kontaktu jer konsultacije u vezi tema koje se tiču elektromobilnosti su uvek dobro došle. U Norveškoj je znatno više znanja i iskustva na ovu temu nego kod nas.
Aleksandar Raičić
20.1.2025. 18:55
Poštovani, Imam par pitanja vezano za uvodjenje vozila u evidenciju radi restauracije i registracije: Posedujem vozila: 1.Dodge WC 51 1952 2.Dodge Power Wagon 2Kom 1945 3.Jeep Willys 3Kom 1940-1951 4.Jeep Ford GPW 1954 5. Fiat 850 Sport Coupe 1970 6. BMW E30 320i 1987 7. Golf 2 GTI KR 1990 Sva vozila su nekako sporna, ugovori iz 1990-ih i meštarski računi. Imate li neki kontakt na koji da se obratim, da bliže mogu objasniti situaciju, ako postoji rešenje ili savet za tako nešto. Tehnički pregledi su nemoćni koliko vidim kao i odgovor, nedostatak dokumenata. Hvala unapred Aleksandar
Dragan Kukić
17.1.2025. 22:16
Poštovani, Naišao sam na jedan nezgodan problem. prošle godine sam kupio Dethleffs camper 720 kamp prikolicu i krenuo iz Novog Sada ka Tasosu preko Bugarske. Put je fantastično prošao osim jednog detalja a to je ulazak u Bugrsku iz Srbije i povratak iz Bugarske u Srbiju. Naime radi se o prikolici koja sa rudom ima dužinu oko 9m a širinu 2.5m, a carinske kućice su jako usko postavljene i plus su dole postavili branike ili gelendere koji dodatno sužavaju prostor. Kada sam ulazio u Bugarsku prošao sam jedva, po koji milimetar sa obe strane, a kada sam se vraćao naišao sam na dva para kućica ( dva prolaza) jedan od policije a drugi od carine koji su isto uski ali nisu u osi, pa sam nekoliko puta manevrisao napred nazad uz pomoć još dva carinika uspeo sam proći bez štete na prikolici ili na tim branicima. Pitanje je sledeće: da li postoji neka adekvatna alternativa za prelazak gde je normalne širine prolaz ili možda nekako da se ubacim u red sa autobusima pa da se prijavim carinicima da je vozilo široko. Koji je vaš savet? Hvala unapred
Stefan Dojcinovic
14.1.2025. 19:35
Poštovani, javljamo se u vezi problema koji imamo sa autom koji je kupljen u maju prošle godine, u pitanju je Mercedes GLC 2023. Dva puta u roku od 6 meseci javlja se isti problem sa menjačem, gde auto ne prepoznaje automatski menjač, već daje obaveštenje da se javimo prvoj radionici kako bi se ustanovio problem. S obzirom da je auto u garanciji do marta meseca 2025.godine, želimo da čujemo vaše mišljenje, kome se treba obratiti, i kakva su naša prava potrošača? Da li postoji mogućnost zamene ili šta je ono što možemo eventualno da očekujemo? Hvala unapred
SAT Media HUB
16.1.2025. 14:43
Poštovani, ovo što sledi je kratko uputstvo koje dajemo na osnovu informacija koje ste nam dali. Prvo i osnovno je javiti se ovlašćenom servisu, koji mora ustanoviti o čemu je reč. Od toga zavisi šta ćete moći da ostvarite u daljem postupku. Pomenuli ste trajanje garancije, ne znamo da li ste mislili na obavezni rok saobraznosti proizvoda po zakonu, ili garanciju koju daje proizvođač a koja može duže trajati od obaveznog roka saobraznosti, ali biti posebno uslovljena nečim. Svakako, Vaša prava traju do isteka bilo kog od tih rokova. Ovde je važno sve ono što ste dobili od prodavca pri kupovini vozila kao informaciju, pismeno, u e-mailovima, ono što piše u dokumentaciji koju su Vam uručili, u ugovoru o prodaji ako je sačinjen (ako nije, račun se smatra potvrdom o zaključenju ugovora pod opštim uslovima prodavca), kao i sve ono što piše u brošurama i na web prezentaciji prodavca. Jer, sve to čini ponudu koja je sastavni deo ugovora o prodaji, na šta se možete pozivati. Od vrste kvara – greške koja bude ustanovljena zavisiće i ostvarenje Vaših prava kao kupca. Odmah da kažemo, automobili su skupi proizvodi, zamena automobila je veoma retka, desiće se samo ako je posredi greška koja potpuno onemogućava korišćenje automobila a može se pripisati proizvođaču, i za koju porizvođač ima interes da se ne sazna. Možete eventulano dobiti zamensko vozilo dok traje popravka. Dakle, popravka je ono što možete realno očekivati. Proizvođač inače garantuje da se proizvod može koristi za ono što mu je namena u roku saobraznosti u redovnim uslovima eksploatacije. Konkretno za prevoz osoba i ličnog prtljaga, pošto je reč o putničkom automobilu. Npr. ako ste automobil koristili za teglenje nečega što nije standardna laka auto prikolica, to nisu redovni uslovi eksploatacije, jer taj automobil nije za to predviđen. Dakle, sve zavisi od konkretnih okolnosti i onoga što može biti utvrđeno od strane servisera. Još jedna okolnost je važna i može da utiče na obim Vaših prava, to da li je automobil kupljen za korišenje kao porodočni ili za obavljanje posla, za firmu? Jer, namena vozila za koju Vam prodavac prodaje isto može uticati na obim Vaših prava, ukoliko je to prodavcu bilo poznato. Jer, on Vam garantuje da će vozilo moći da ispuni Vaše zahteve koje ste mu predočili. Dakle, lanac (serviser - prodavac – uvoznik) je u obavezi da Vam omogući nesmetano korišćenje automobila, i to je ono na čemu insistirate. Nemojte preuzimati automobil dok Vam pismeno ne potvrde da je problem rešen. A ako ne bude rešen, ponavljajte postupak dok ne budete u potpunosti zadovoljni. Ako ne uspete u tome, svoja prava možete ostvariti na sudu. Poželjno je da komunikacija sa serviserom i prodavcem bude pismenim putem, jer to je ono što možete dokazati u slučaju eventualnog spora. Postoji još jedna opcija ako problem nikako ne može da bude rešen, a to je umanjenje cene (u kom slučaju ide povraćaj dela novca), oko koje pregovarate sa prodavcem.
Rodoljub Jovanović
15.1.2025. 10:18
Pozdrav, vec 10 godina vozim Mercedese i takav problem sam imao poslednji put na modelu GLK 220 CDI 4M (2014.). U momentima kada mi je “blokirao” menjac ja sam gasio automobil i vadio kljuc i ta situacija se privremeno desavala. Na servisu prilikom dijagnostikovanja nisu nasli gresku vec su problem resili tako sto su uradili update menjaca (rekli su da se to desavalo i na drugim modelima). Posle toga nisam imao probleme sa menjacem (menjac je elektronski na volanu, ne mislim na starije modele)
Miroslav Džogazović
12.1.2025. 20:37
Poštovani, Koliko sam uspeo ispratiti niste imali do sada na testu restilizovani Nissan Qashqai J12 2025. Mene taj automobil izuzetno zanima a zanima me i vaše mišljenje o njemu jer vas pratim čini mi se ceo život. Znam i da situacija u Nissan-u nije baš sjajna pa mi je sa te strane i bitno vaše mišljenje. Da li se može očekivati da uskoro testitate pomenuti model? Hvala unapred.
SAT Media HUB
14.1.2025. 11:41
Objavili smo i na SAT HUB i u našim štampanim izdanjima iskustva i utiske sa međunarodne prezentacije redizajniranog „kaškaija“ još letos.
Miloš Lazić
6.1.2025. 13:25
Poštovani Pre svega želim da Vam čestitam novu godinu i nastupajuće praznike , te da vam poželim samo sreću i uspeh u novoj 2025-oj godini! Evo predlog: S obzirom da ste u proteklom vremenu radili dosta testova, što pneumatika, što kontrole kvaliteta goriva, mislim da nije loša ideja da testirate zimske tečnosti za vetrobranska stakla, konkretno na NIS-u sam uzeo zimsku tečnost koja je deklarisana do -20 °C sipao sam je u praznu posudu, nije bilo ostataka letnje tečnost, takodje nisam je razblaživao, nikad to ne radim, tečnost prolazi kroz prskalice, ali kada se nadje na vetrobranu i kada je brisači "razmažu" počinje da ledi sto stvara vrlo opasnu situaciju u vožnji, ako je tako sa NIS-ovom tečnošću koja bi trebalo što zbog cene, što zbog brenda da poseduje kvalitet, mogu samo da zamislim kakva je situacija sa jeftinijim tečnostima... Zahvaljujem Vam se na prilici da iznesem svoj predlog i nadam se da ćete ga usvojiti i pozabaviti se ovo temom.
Bojan Milošević
12.1.2025. 16:11
Ja sam proveravao sa mernim uredjajem koji izgleda kao durbin, koji izmedju ostalog pokazuje i vrednosti tecnosti za pranje vetrobrana. Flasirana tecnost (nisam siguran ko je proizvodjac) na kojoj pise -20, na mernom uredjaju je pokazala -5, sto znaci da pri temeperaturi od -5 nece zalediti, ali kad se nadje na vetrobranu u voznji temperatura je mnogo niza i moze da zaledi... Podrzavam predlog, jer sam se licno uverio da postoji prevara potrosaca. Pozdrav
Magnumns
30.12.2024. 12:13
Podestnik za vozace novijih automobila sa automatskim dnevnim i automatskim oborenim svetlima. Kada je magla, ili kad pada sneg, narocito danju, MORAJU RUCNO DA UPALE SVETLA. Senzor na soferki ce dobijati dovoljno svetla, mislice da je lep i suncan dan i nece upaliti oborena prednja, a ni zadnja svetla. Primecujem da vecina po magli vozi samo sa prednjim dnevnim svetlima. Od nazad, po magli, potpuno su nevidljivi. Ovo vazi za sve marke...
Dusan Todorovic
1.1.2025. 18:58
Kada je magla potrebno je upaliti odgovarajucu svetlosnu signalizaciju (svetla za maglu pozadi i ako vozilo ima sa prednje strane) za voznju u uslovima slabe vidljivosti, takodje svi treba da prilagode brzinu kretanja uslovima na putu (tj da smanje brzinu) kako bi mogli da reaguju na vreme. Nije poenta da se upale svetla i da se stisne gas pa da kasnije bude: izvini nisam te video ili sto nisi rekao da si ispred mene???!?
Bratislav Petkovic
20.12.2024. 20:24
Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.
Marko Pavlović
3.12.2024. 13:48
Poštovana redakcijo, Mislim da ste medij sa najvećim uticajem u Srbiji. Kada sam čuo za vaš hub prirvukla me mogućnost da možemo da dostavljamo svoja zapažanja o saobraćaju i problemima u saobraćaju. Da li je ovo slanje komentara pravo mesto da iznesem neke sugestije ili postoji poseban deo gde bi mogli da ih šaljemo? Konkretno imam predlog za raskrsnici gde bi trebalo postaviti ogledalo, za raskrsnicu gde bi trebalo izmeniti pravo prvenstva, za raskrsnicu gde bi morali da se modernizuju semafori jer se stvara ogromna gužva, gde bi trebalo analizirati efekte novopostavljenih ležećih policajaca itd. Mislim da bi ste svojim uticajem, uz asistenciju nas koji svakodnevno više sati boravimo po raskrsnicama i razmišljamo o uzrocima problema, mogli da poboljšamo saobraćajnu situaciju. Vi imate resurse da se situacija snimi i dokumentuje šta stvara problem! Otvorite posebnu sekciju gde bi diskutovali uzroke problema u saobraćaju! Pozdrav, Marko
Branislav Knežević
24.11.2024. 13:37
Poštovana ekipo emisije SAT, 22.11. u večernjim satima naleteo sam na udarnu rupu na silazu sa pančevačkog mosta dok sam se kretao ka Pančevu, i oštetio sam vozilo. Ostalo mi je u sećanju da ste tu temu obrađivali u jednoj od emisija te sam zapamtio da je neophodan zapisnik policije, koju sam pozvao i sačekao da napravi uviđaj. Ne mogu da se setim, a ni pronađem prilog ili epizodu u kojoj je bilo reči o ovoj temi, te Vas molim da me uputite koji su sledeći koraci kako bih naplatio štetu od nadležnih. Vozilo ima kasko osiguranje, ali ne vidim svrhu aktiviranja kasko osiguranja, ako štetu mogu da nadoknadim od nadležnih koji su odgovorni za ovakve (ne)uslove puta. Šta mi je potrebno osim zapisnika policije ? Ko procenjuje stvarnu štetu na vozilu (pneumatik, felna, sistemi oslanjanja..itd) ? Kome se obratiti za nadoknadu štete ? Hvala Vam unapred na odgovoru. Branislav Knežević
SAT Media HUB
26.11.2024. 14:05
Sa zapisnikom policije i zapisnikom procenitelja štete (možete iskoristiti procenitelja vašeg osiguranja) treba da se obratite preduzeću za puteve koje je nadležno za održavanje deonice puta gde se dogodilo oštećenje i tražite naknadu štete. Ukoliko sumnjte da je šteta veća od felne i pneumatika morate se obratiti servisu koji bi uradio procenu štete na oslanjanju ali i to možete da dogovorite preko procenitelja osiguravajuće kuće. Zapisnik policije služi tome da imate potvrdu da se incident dogodio baš tu gde vi tvrdite, a ostale procene treba da posvedoče koliku štetu imate zbog tog incidenta. Bilo bi dobro da imate i fotografije sa lica mesta ako ih policija nije već napravila. Na tim fotografijama treba da se vidi šira okolina lokacije i sama rupa kako bi se potvrdilo da nije bila obeležena i kolika je tačno bila. Sve to kad predate nadležnom preduzeću za puteve odšteta bi morala da bude sigurna. Ako se dogodi da vas odbiju moraćete da ih tužite ali, ako je rupa bila neobeležena, svakako će morati da vam izađu u susret, jer je njihova obaveza ili da je poprave ili da je obeleže. Jedino što će možda sve to potrajati i nećete do novca stići brzo i, takođe, može da se dogodi da oni osporavaju visinu štete. Tu je pitanje vašeg dogovora ili upornosti na sudu i daljeg veštačenja da se utvrdi da je ta konkretna šteta nastala baš od te rupe.
Branislav Knežević
24.11.2024. 13:46
Takođe, naglasio bih da ako imate mogućnosti apelujete na nadležne da se ta rupa sanira ili hitno obeleži jer je veoma opasna... dok sam čekao policijski uviđaj, sa istim problemom u kvaru pored mene ostala su još 3 vozila, sva tri sa pričinjenom materijalnom štetom, i oštećenim pneumaticima i točkom, dok su se još 2 ili 3 vozila zaustavljala pored puta nakon udara u rupu da provere svoje vozilo jer su i oni udarili u istu, ali na sreću bolje su prošli od nas četvoro koji nismo mogli da nastavimo vožnju dalje jer su vozila bila oštećena.
Alen Grba
19.12.2024. 08:49
I kad sve to izganjaš po zakonu i nađeš ko je odgovoran i k'o održava taj deo puta za dve godine ćeš dobiti odgovor da ipak oni nisu odgovorni nego tamo neki drugi pa sve ponovo iz početka. xaxaxa
Nemanja Bračko
20.11.2024. 10:18
**Saobraćajna nedoumica** Poštovani, Na raskrsnici Stefana prvovenčanog i Južnog bulevara postoji krak udesno na kojoj je postavljena svetlosna signalizacija (semafor) sa dodatnom signalizacijom za uslovnu dozvolu skretanja udesno. Na tom kraku su dve trake, uključuje se u Južni bulevar koji ima 4 trake, isprekidana linija. Kada je na semaforu uključen crveni svetlosni signal, dok je uslovno zeleno uključeno, vozila u LEVOJ traci koja idu ka Južnom bulevaru stoje, dok vozila u DESNOJ traci koji idu ka Ustaničkoj se kreću. Moje razumevanje svetlosne signalizacije jeste da ukoliko imamo uslovnu dozvolu skretanja, da nezavisno da li smo u levoj ili desnoj traci da možemo da obavimo skretanje uz prethodno uveravanje da je bezbedno i propuštanje vozila koja nam dolaze iz pravca Bulevara Franše D’Perea. Ovakvo razumevanje proizilazi iz dva razloga: - I leva i desna traka obavljaju desno skretanje (nebitno je što jedni posle idu levo ka Južnom bulevaru, dok drugi nastavljaju desno ka Ustaničkoj. - Odmah nakon semafora su 4 trake, isprekidana linija. Ko sprečava ove iz desne trake da se prestroje levo - niko. Samo će obaviti dvostruko prestrojavanje. Molim vas za pomoć u vezi sa ovom dilemom, jer mnogi vozači tu stoje i stvara se, po mom razumevanju, nepotrebna gužva. Referenca: https://www.mapillary.com/app/?pKey=2683973461778937 Srdačan pozdrav, Nemanja
SAT Media HUB
22.11.2024. 20:42
Ako je saobraćajnom signalizacijom iz leve trake dozvoljeno skretanje desno kad je zeleno, onda uslovna strelica omogućava kretanje i kad je crveno, ali u ovom slučaju, iz svega što ste dostavili, nema signalizacije niti znaka ili linija na kolovozu koja to jasno dozvoljava.
Bratislav Petkovic
10.11.2024. 14:20
Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.
Vladimir Obadov
3.11.2024. 13:12
Vidim da već ima nekoliko komentara na ovu temu ali moram da ponovim jer mi mnogo smeta, a vidim da na prethodne komentare niko nije odgovorio. Meni kao pretplatniku je zanimljivo da učestvujem u diskusijama sa drugim članovima ali stotine ovih besmislenih komentara u kojima stoje samo smajliji ili "bravo" jako otežavaju praćenje. Ako ti komentari donose bodove tu praksu pod hitno treba ukinuti. Neka sakupljaju bodove na način koji ne ometa druge članove. Bilo bi dobro da neki moderator briše te nepotrebne komentare.
Vanja Zavišin
17.6.2025. 12:15
Za ovo postoji praksa u programiranju, a to je da se neki komentari po odredjenom sablonu (u ovom slucaju palcevi) prikazuju samo korisniku koji ih je napravio. Tako stavis do znanja korisniku da je "komentar" prihvacen, a ujedno se smanji takozvani "šum" u komentarima. P.S. Ovo je uglavnom praksa za komentare sa izrazenim govorom mrznje, vredjanja i slicno. Ali ne vidim sto se ne bi moglo primeniti i na ovako nesto.
Ratko Malbasa
22.10.2024. 20:03
Imam problem sa ovlašćenim Suzuki dilerom u Novom Sadu i sa ostvarivanjem prava na održavanje auta pod garancijom. Imam dva problema jedan je iskrivljenost prednjih kočionih diskova a drugi je luft i lupanje u letvi volana. Na 25.000 km zamenjeni su mi prednji kočioni diskovi i letva volana sve pod garancijom. Na 50.000 km opet mi se isto dešava diskovi iskrivljeni trese kod kočenja i opet letva volana lupa. Diskove su mi opet jedva zamenili uz obrazloženje da neće više jer se to dešava zbog toga što auto perem u perionici i iskrive se od hladne vode. Letvu volana neće da mi zamene uz obrazloženje da je to normalno lupanje i normalan luft kod svakog vozila tako da ja sad vozim sa neispravnom letvom volana a auto je u garanciji. U Beogradu neće da mi prime vozilo na pregled i reklamaciju kažu morate ići tamo gde ste kupili vozilo. Možete li mi dati savet šta da radim kome da se obratim jer ja nemam više gde da odvezem auto pošto je u garanciji ?
SAT Media HUB
25.10.2024. 11:12
Žao nam je što čujemo da ne možete da rešite problem. Mi ćemo se potruditi da vam pomognemo sa pravilnim tumačenjem i kroz kontakt sa uvoznikom. Inače, stil kočenja odnosno vožnje vrlo često može da uzrokuje problem sa diskovima i nije potrebno mnogo da postanu krivi naročito ako posle duže vožnje hladnom vodom operete vrele diskove. Ko hoće može da upropasti diskove za jedan dan, bez ikakvih problema. Taj deo je zaista diskutabilan. Dovoljno je da siđete sa planine tako što dugo držite kočnicu i diskove dugo držite na visokoj temperature pa da se dogodi isto. Biće problem veštačiti šta se stvarno događa. Ali, letva volana bi morala da bude drugačija priča. Potrudićemo se da proverimo. Molimo vas da nam dostavite na e-mail adresu internet@satmediagroup.net detaljne podatke o tome koji je automobile u pitanju, broj šasije, kada je kupljen, kada ste bili u servisu, sa kim ste komunicirali, ko vas je odbio u Beogradu, kada je to bilo... Što više detalja nam pružite moćićemo bolje da proverimo šta je moguće rešenje.
Ratko Malbasa
25.10.2024. 23:27
Poslao sam vam mail,hvala vam !
Aleksandar Perać
22.10.2024. 20:59
Užas.
Marko Petrović
17.10.2024. 08:40
Neko je već napisao ovde, ali ponoviću, jer je veoma važna tema, uskoro se menja sat, mrak će biti ranije. Pre nekog vremena osvojio sam kamericu za snimak sa autoputa, gde "tamić" vozi neosvetljen sa zadnje strane, od tada pa do danas, situacija je mnogo gora. Veoma veliki broj neosvetljenih, neispravnih vozila na putevima se vozi noću, traktori posebno, kao i stariji kamioni. Mislim da nam treba cela emisija samo o tome, kao možda i neka reklama agencije za bezbednost, plus neki specijal od traktorima i kamionima. Često gledam horor film uživo, jezive stvari se dešavaju jer ljudi nemaju svest da vozila moraju biti tehnički ispravna. Ukazivao sam, stajao, pokazivao i dobio sam samo srednji prst, psovke itd. Molim vas još jednom, posvetite jednu celu emisiju, ili bar pola, može i neki specijal ako Rts dozvoli u saradnji sa nekom drugom emisijom, da dopre do starijih ljudi kao i do mlađih, može i reklama ako Agencija za bezbednost saobraćaja želi dq spase neki život. Ja se nudim da snimimo to i da pomognem, može na auto putu, magistralnom, selu, gde god. Svi smo ugroženi, a da nismo svesni toga.
SAT Media HUB
18.10.2024. 15:30
Mi smo, kao redakcija, u više navrata pisali i pričali o ovom i sličnim problemima. Ukoliko imate pretplatu na SAT HUB aplikaciju i na njoj skupljate poene, možete uploadovati foto ili video materijal, uz prigodan komentar, i to ulaskom u obeleženu rubriku u sredini donjeg dela aplikacije. Tako će naši pratioci moći da vide problem na koji ukazujete, a nama ostaje da se nadamo da će to doći i do onih koji treba da te probleme rešavaju.
Milan Sušić
16.10.2024. 12:52
Voleo bih da nakon patrola izveštaj bude dopunjen i potrošnjom automobila koje koristite u patroli. To je interesantan podatak, daje dosta objektivnu sliku o vozilima. Drugo, kada pričate o bezbednosti automobila, snimanje je jedna od najopasnijih radnji a to kontinuirano primenjujete. Možda da nađete neki drugi način, da onaj koji priča bude suvozač. Pokrenite akciju nosne patrole na putu, ogroman broj vozila ide sa neispravnim svetlima a to je veliki bezbedonosni rizik. Sada kada imate hub, napravite i tabelu automobila koji su u kategoriji testiranih, kako bi se lakše stvarala neka slika o vozilu, da vidimo ko su mu konkurenti, pogotovu danas kada se to sve pomalo prepliće.
Dejan Koželj
15.10.2024. 19:48
Dobro bi bilo da jednu emisiju posvetite podsećanju na osnovne elemente ponašanja u saobraćaju: 1 U nekim zemljama (UK) ako stojite i trubite odvešće vas kod psihijatra na ispitivanja. Zašto trubite kada se ne krećete 2 Dobar deo vozača uključuje pokazivač pravca kada započne skretanje. Pokazivač pravca obaveštava ostale učesnike u saobraćaju na nameru a ne na radnju. 3 Pozdravljam vašu obuku mladih vozača. Najveći broj učesnika u nezgodama su mladji vozači
Borislav Mladjan
4.10.2024. 21:02
Pozdrav narode sve pohvale za emisiju Sat. Do sada ste pravili razne emisijeo saobracajnim propisima i davali objasnjenja gde se najcesce gresi. Ako mogu da vas zamolim da napravite jednu reportazu o greskama koje se cesto desavaju i sve su cesca pojava u saobracaju. Naime u poslednje vreme sve se cesce desavaju nezgode na pruznom prelazima zbog nepostovanja saobracajnih propisa, a stvari pogorsavaju snimci na drustvenim mrezama na kojima su branici i polu branici na pruznom u kvaru.
Predrag Milovanović
28.9.2024. 14:37
Već 3. put Vam pišem u nadi da ćete mi najzad izaći u susret. Naime, pisao sam Vam da se nekako izmeni Pravilnik o polaganju teorijskog ispita za predavače teorijske nastave. Smatram da moje kolege, diplomirani saobraćajni inženjeri, trebaju da imaju neku prednost pri polaganju teorijskog ispita, uz sve dužno poštovanje prema instruktorima i svim drugima koji uč̣estvuju u obuci budućih vozača. Obzirom da smo mi, diplomirani inženjeri saobraćaja već polagali te ispite koji se polažu na teorijskom delu ili barem neki deo od toga, trebali bi da nam zaposleni iz Agencije za bezbednost saobraćaja to priznaju. Takođe, smatram da je minimum od 80% za polaganje svakog dela na teorijskom ispitu mnogo i da bi tu granicu trebalo spustiti. Pošto će se već menjati ZOBS, eto prilike da se i o tome diskutuje. Srdač̣an pozdrav
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:27
Mi nemamo moć da menjamo pravilnike pogotovo ne one koje država ne želi da promeni. Nema potrebe da nama pišete ni treći ni peti put jer ne zavisi od nas da li će se tako nešto menjati. Mi ne kreiramo pravila niti diktiramo kako će da izgledaju. Mnogo je svrsishodnije da vi i vaše kolege uputite inicijativu na pravu adresu a da vas mi podržimo javno i da objavimo to što ste vi kao stručnjaci i školovani ljudi uputili državnim institucijama. Što se tiče minimuma od 80% vama je to možda mnogo, nekome je malo, a mi nismo ti koji želimo da sudimo jer kada bi se zalagali za olakšanje ispita mi bi bili direktno krivi za nečije stradanje na putu. Eto prilike da se vi kao školovani ljudi i stručnjaci angažujete oko jedne teme kako i dolikuje, a mi kao medij da radimo svoj posao – izveštavamo o onome što se događa.
zoran tosic
27.9.2024. 23:39
Krajnje je vreme da se pozabavite bahatošću PEŠAKA. I kao vozač i kao pešak, odgovoran sam učesnik u saobraćaju . Svakodnevno smo svedoci da pešaci prelaze ulicu kad i kako im padne napamet pri tom uopšte ne gledajući situaciju u saobraćaju, gledaju samo pravo kao da su kod kuće a ne na ulici a takođe se šetaju ulicom kao da su na selu a ne u velegradu i pritom se bune kad im svirate kao da smo mi na trotoaru a ne oni na ulici. Postoji li podatak kada je zadnji put neki pešak kažnjen. Edukovati pešake da je pešački prelaz jedino mesto gde smeju da pređu ulicu TEK KADA SE UVERE DA JE TO BEZBEDNO I DA VOZILA MOGU NA VREME I BEZBEDNO DA SE ZAUSTAVE, a ne kada oni to požele . Džaba što su u pravu ako poginu ili ostanu invalidi a neko ispašta zbog njihove bahatosti. Pozdrav
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:28
Pre nekoliko nedelja, tačnije pred 1.septembar i polazak dece u školu, celu emisiju smo posvetili bahatošću svih učesnika u saobraćaju, pa i pešaka, koji svi od reda predstavljaju loš primer deci koja će koliko sutra samostalno u saobraćaj.
Goran Lompar
28.9.2024. 12:30
Да додам још, ми смо индивидулци, али нисмо сами, треба бити опрезан тиме што се мисли и на друге учеснике. Хвала
Goran Lompar
28.9.2024. 12:27
Браво, коначно прави коментар.
Zoran Pavlović
27.9.2024. 15:50
Prvo da pohvalim vaš rad i trud! Moje je pitanje i predlog je vezano na izmeštanje šahtova sa kolovoznih površina na trotoare. Može li se dati neki predlog institucijama koje planiraju velike rekonstrukcije ulica u gradovima, da se ti šahtovi konačno izmeste tamo gde stoje u mnogim velikim gradovima u svetu ( ispod trotoara). Ovakva stanje kao kod nas je neodrživo! Sajtovi su na kolovozu i preko njih dnevno pređe na hiljade točkova i neminovno dolazi do njihovog utonuća i propadanja asfalta. Ovo je neko moje razmišljanje i možda je neko već i pokrenuo tu inicijativu?! Pozdrav redakciji i pratiocima na sat habu.
SAT Media HUB
2.10.2024. 11:55
Izmeštanje šahtova nije samo izmeštanje poklopaca već kompletnih instalacija a to je veliko pitanje da li je svuda i uvek moguće. Mi nismo stručnjaci za građevinsku delatnost pa ne bismo da ulazimo u takvu priču.
Josip Ajzenbajser
27.9.2024. 15:05
Postovani vasu emisiju pratim od 90 tih godina i stvarno iz godine u godinu ste sve bolji i bolji i pratite tehnologije i znate da pojedine odgovorne prozovete stoga bih vas zamolio i skrenuo paznju ako bi mogli da odvojite neko vreme da vidimo ko i kako vrsi kontrolu radova i zatvaranja ulica bar po Beogradu jer trenutno izgleda da ulicu moze da zatvori ko i kada god hoce a o duzini izvocjenja radova ( nerada ) svvedoci su svi gradjani kada vide par radnika ( 4-5) a zatvorena ulica koja je zila kucavica ovog grada npr glavna u Zemunu radila se 1god a nema ni 1km ( za to vreme ceo grad moze da se napravi) sad trenutno Marije bursac isto u zemunu radovi traju od proletos saobracaj presmeren pored vrtica i osnovne skole ima takvih slucajeva po celom gradu i sto je najgore po zavrsetku radova veoma brzo dolazi do pucanja asfalta i stvaranja udarnih rupa. Hvala na odvojenom vremenu.
SAT Media HUB
2.10.2024. 11:56
Svaki izvođač ima rok u kome radovi treba da budu završeni ali rok ne može biti fiksni jer zavisi i od vremenskih uslova ali i od toga da li se radovi obavljaju pod saobraćajem ili ne. Zato je nemoguće bilo koga uhvatiti za to da li je ispoštovao rok ili nije jer uvek postoji mogućnost za njegovo produženje.
Predrag Zlatar
27.9.2024. 15:01
Beograd, Zemun, ulica 22. Oktobra, rekonstruisana posle poplava 2014. godine, grad platio skoro milion evra za sanaciju temelja zgrade koja je bila ugrožena zbog podzemnih voda. Od tada, izmešten je gradski prevoz iz ulice i zabranjen saobraćaj vozilima težim od 3,5 tona. Svakodnevno vidim da turistički autobusi i kamioni ne poštuju ovaj znak. Da li imate predlog kako da se ovaj problem reši? Iako na papiru sve deluje logično i jasno ali nažalost niko ne kontroliše i sankcioniš kršenje saobraćajnog znaka.
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:31
Imamo predlog – pišite nadležnima i protestujte, a mi ćemo vas podržati pisanjem o protestu. Ovako, u gradu i opštini kažu da nemaju pritužbe, pa se pitaju zašto se samo SAT buni kada mi nismo u Zemunu.
ivana Petković
27.9.2024. 21:25
Mrtva trka izmedju Zemuna i Voždovca po rupama na putu i nervnog kolovoza
Magnumns
27.9.2024. 14:30
Особе са инвалидитетом и њихове породице званично могу да остваре погодности које треба да им олакшају свакодневницу, и приближе "равноправном" искуству са здравим и правим људима. Сваком треба мало одмора и времена за себе, па и члановима породица који помажу сваки дан, цео дан. Први проблем је што се услови за добијање налепнице за паркинг одређују на нивоу града, а важе свуда једнако. Негде су критеријум симптоми, а негде одређене болести. У случају када неко болује од болести другог назива, а има сличне симптоме, у једном граду би остварио право које би важило свуда, а у другом је немоћан јер у време писања критеријума политичари нису навели ту конкретну болест. Конкретно оболели од Паркинсонове болести не могу да остваре права као оболели од МС, иако су крајњи ефекти поред мноштва осталих и потешкоће у кретању. Те потешкоће је тешко објаснити и дочарати лаицима, а још теже лекарима у комисијама који би требали то боље да разумеју. Лекови кратко делују, узимају се често. Оболели у једном тренутку може да се попне на степенице сам, у року од 15 минута је потпуно непокретан, згрчен од главе до пете, не може ништа сам, чак ни лек не може да узме. На жалост оваквих пацијената у свету је све више. Пмозите медијским притиском да се ова болест законски препозна у целој Србији.
SAT Media HUB
2.10.2024. 11:57
Vaše pitanje je veoma ozbiljno i sigurno je da bi neko morao da se pozabavi time ali to nismo mi jer nemamo ni znanja ni uticaja na medicinske probleme niti možemo da to uvrstimo kao temu u naše medije budući da prevazilazi naše mogućnosti.
Зоран Ивановић
27.9.2024. 14:27
Предлажем да прикупите податке, можда и да снимите, проблематичне и по живот опасне раскрснице, које су регулисане светлосном сигнализацијом али лоше. Као пример наводим раскрсницу улица Вардарске и Јована Ристића, из правца улице Генерала Милојка Лешњанина. Улице се укрштају не под правим углом а условно зелено се укључује без задршке тако да је практично увек зелено за скретање десно и пешаци су често у опасности да прелазе на своје зелено светло. Такво условно и туп угао укрштања доводи до ситуације да нико не обраћа пажњу на друге учеснике у саобраћају, пешаке и сви се залећу, нико не смањује брзину а никако да стане и пропусти пешаке.