image

Ekskluzivno: Upoznajte novi Citroen C3

Kao što smo vas već obavestili, zbog tehničkih problema sa serverom nismo bili u mogućnosti da realizujemo najavljeni LIVE, ali vam sada donosimo sve detalje i informacije o novom Citroenu C3. Saznajte koliko se razlikuje od prethodnika, da li je udobniji, koliko košta, zašto je zanimljiv baš za naše tržište… Na ta, ali i mnoga druga pitanja dobićete odgovore u videu

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Dejan Marković

10.11.2024. 17:17

👍👍👍

Boris Marcikić

10.11.2024. 14:27

👍

Igor Nikolic

10.11.2024. 12:29

Да ли због свега што се издешавало, можда, бити укључен у избор следеће године, можда у хибридној верзији?

Igor Nikolic

10.11.2024. 12:31

Иначе, све похвале за модел који је итекако био присутан на домаћем тржишту

Marko Vekić

10.11.2024. 08:15

👍

Dragomir Ninković

10.11.2024. 00:36

👍

Vladimir Cupać

9.11.2024. 19:46

Zanimljiva cena, ali imaju dva paketa opreme i to je to, što je super po meni lično.

Mladen Alvirović

9.11.2024. 20:39

Tri paketa opreme - You, Plus i Max

Vladimir Cupać

9.11.2024. 19:18

Često ima problem sa live-om.

Veljko Nikolic Ludi Miloica

9.11.2024. 18:14

Pre 21g prvi put sam kupio C3 1.4 sa 65 konja i slatko sam se navozio!! Bio ke cudannokrugao i neobican...nekako nije ostavljao nikoga ravnodusnim... Sad ovi novi su NOVI ali lice nakako na vec vidjeno... Daleko od toga da nije simpatican ali neznam da li cu se okretati za njim kao za prvim C3!?!?!

Milos Mirjanic

9.11.2024. 17:37

Na prvi pogled deluje malo odmerenije i ugladjenije od Nove Grande Pande koja deluje kao da je pravljena za mladju populaciju, verujem da ce Panda kostati manje( mene samo interesuje Elektricna verzija) od e-c3 verzije. Izgleda da ce opet Fiatu mnogi uzeti deo kolaca,😔.

Mladen Alvirović

9.11.2024. 20:42

Cenu e-C3 ste čuli u videu. Sa subvencijom države (ako ostane ista kao do sada) oko 21-22.000

Mladen Alvirović

9.11.2024. 20:40

Panda najverovatnije neće koštati manje jer je ona pravljena kao "lifestyle" proizvod.

Goran Bojovic

9.11.2024. 18:05

Fiat i citroen su sada ista kompanija, a ova dva pomenuta modela dele mnoge komponente,.pre svega u šasiji, podu, karoseriji.. Panda elektro ce kostati u evropi oko 25.000e, citroen verovatno i vise..

Ivan Videnovic

9.11.2024. 17:12

👍👍👍

Vladimir Djokic

9.11.2024. 10:17

👍

Andrija Račman

9.11.2024. 09:14

👍🏻

Nikola Đaković

9.11.2024. 09:09

👍

zoran grbic

9.11.2024. 07:28

👍

Aleksandar Jakovljev

9.11.2024. 07:13

👍

Miloš Novaković

9.11.2024. 05:56

👍

Anđelko Kuntuć

9.11.2024. 05:04

👍🏻

Đorđe Belić

9.11.2024. 01:39

fino

Srdjan Bojic

9.11.2024. 00:44

Cekam blizanca Pandu

Nikola Stanojevic

9.11.2024. 10:07

Baš sam pomislio da više liči na najavljenu Pandu nego na prethodne "trojke".

Zarko Savatić

9.11.2024. 00:00

👍

Goran Spasojevic

8.11.2024. 23:19

Лијеп и вјерујем добар ауто. Која је цијена за хибрид? Поздрав!

Mladen Alvirović

8.11.2024. 23:33

Kao što smo i rekli u videu - još nije na našem tržištu, samo benzin ili samo struja

Igor Pantelić

8.11.2024. 23:24

Samo da je još 1.6 hdi.

Александар Стевановић

8.11.2024. 22:44

Kod nas, C3 You benzinac 15.790 EUR, a e-C3 You akcijska cena 26.690 EUR. U Nemačkoj, C3 You benzinac 14.990 EUR, e-C3 You 23.300 EUR. Nažalost, ne živim u Nemačkoj...

Darko Simić

8.11.2024. 22:28

👍

Nikola Gagić

8.11.2024. 22:21

👍

Đorđe Ðurđević

8.11.2024. 22:21

Лијеп аутић, свиђа ми се та минимала у њему😀

Boki.MB

8.11.2024. 22:20

Sve lepo objašnjeno…nemam pitanja👌

Mladen Alvirović

8.11.2024. 22:23

Taman da i ja mogu da odmorim za večeras :):):)

v r

8.11.2024. 22:18

Spominje te u emisiji C3 plus. Kakva je to verzija?

Mladen Alvirović

8.11.2024. 22:24

Jedan od tri nivoa opreme

Dragan Plakalović

8.11.2024. 22:12

🔥

Žika Cvejić

8.11.2024. 21:48

👏

Nebojša Čelić

8.11.2024. 21:47

👍

Poco Loco

8.11.2024. 21:45

Da li ima kuku za prikolicu?

SAT Media HUB

8.11.2024. 21:48

Nema fabrički ugrađenu kuku, ali je predviđeno da može da se ugradi.

Miloš Petrović

8.11.2024. 21:38

Jako zanimljiv auto i relativno pristupačna cena. Odličan i u najosnovnijoj opremi. Jedino što bih voleo da ima u toj opremi su i električni podizači stakala pozadi. A što se grejača vetrobranskih stakala tiče, samo da kažem da ih ja imam u Ford Fiesti iz 2006. godine (i napred i pozadi), pa smatram da bi u 2024. to trebalo da bude deo standardne opreme.

Mladen Alvirović

8.11.2024. 21:42

Nije deo opreme, čak ni dodatne, na automobilima od preko 100.000eur pa je odluka da postoji i to poceni od 800eur za ceo paket itekako dobra odluka

Miroslav Mikavica

8.11.2024. 21:31

Bas lep dizajn, svidja mi se bas instrument tabla, ocekivano od njih, uvek su bili ispred vremena😀

Marko Lađević

8.11.2024. 21:26

Koliko troši? Staro Srpsko pitanje 😁 😁

Miroslav Mikavica

9.11.2024. 10:41

Pa da, ti mali traze visoke obrtaje i onda se i samo namece veca potrosnja...ali moze i to sa odredjenim stilom voznje da se "kompenzuje"😀

Mladen Alvirović

8.11.2024. 21:33

Fabrika kaže 5,7 ali to jako zavisi od vozača. Mnogo ljudi misle da ako je mali motor on mora da troši malo, a opet mnogo je onih koji kažu mali motor se muči i onda troši mnogo. Zapravo je odgovor i veštini da znate gde motor najbolje diše i da taj režim koristite da ubrzate što pre do željene brzine i onda što duže vozite konstantno. Kad "gnjavite" ovaj motor troši 7.5, kad ga stiskate troši i preko 8,0 ali uz malo pažnje fabrička brojka je realna.

Jovana Petrović

8.11.2024. 21:19

👍🏼👍🏼👍🏼

Milovan Mamlić

8.11.2024. 21:13

👍

Dejan Atanasovski

8.11.2024. 21:05

Dobar gradski auto, cena nije loša.

dimitrije strangar

8.11.2024. 20:57

da li moze da se nadogradi gornji kofer

SAT Media HUB

8.11.2024. 21:02

Sa krovnim nosačima na krovu može da se ponese teret do 60 kg.

Marjan Pejic

8.11.2024. 20:56

👌

Goran Stevčevski

8.11.2024. 20:56

👌👏👍

Slaviša Živanović

8.11.2024. 20:56

👍

Srđan Lekić

8.11.2024. 20:51

Lijepo

Ivan Duđak

8.11.2024. 20:50

Ali zašto auto 2024 nema obrtomer(i to jos u najjačoj opremi... komedija). Šta indikator za promenu stepena prenosa je dovoljan? Kuda idu ovi novi automobili tačno ti ubiju volju za vožnjom

Mladen Alvirović

8.11.2024. 20:54

Obrtomer je nekada bio retka dodatna oprema i odrasli smo uz automobile bez obrtomera. To jeste poželjno ali u određenim kategorijama vozila sasvim nebitno. Za 90% koji niti umeju niti žele da nauče nešto više o vožnji to je sasvim u redu. Očigledno da Citroen smatra da je u ovoj klasi to prosek kupca i njegovih očekivanja

rade hinic

8.11.2024. 20:47

Lep auto !!!!

Miroslav Blažek

8.11.2024. 20:44

👌

Svetlana Lazic

8.11.2024. 20:41

👏👍👍

Milan Matic

8.11.2024. 20:40

Svidja mi se model max bas je i praktican ovako preko malih ekrana...pitanja nemam jer ste pitali bas sve sto me je i zanimalo....bravo i hvala za ovakvu eksluzivu👍👍👍

Zoran Novicevic

8.11.2024. 20:38

👍

Miodrag Vladisavljević

8.11.2024. 20:37

👍

Mirko Marton

8.11.2024. 20:35

задовољан сам, почетним представљањем овог аутомобила. Надам се и опширнијем не и сувише детаљном претстављању свих модела. Када буду доступни.