image

Emisija SAT: Maraton test – da li je realno 1.400 km sa jednim punjenjem?

U ovom maraton testu pokušavamo da proverimo tvrdnje kineskog proizvođača Čeri, da plag-in model „arizo 8“ sa jednim punjenjem rezervoara benzinom i punom baterijom, može da pređe više od 1.400 km. Kako bi test bio što realniji, odlučili smo da 30% vožnje bude na auto-putu, a 70% u gradu i magistrali. Pri tome smo vodili računa da 28% bude

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Edis Muminović

3.8.2025. 16:08

Pozdrav. Jos jedna izuzenta emisija, zaista nisam ocekivao da ce nas kinezi sa ovakvom samouverenoscu napadati rekorde. Sa druge strane, kada ste radili emisije Najgori putevi Srbije, slao sam opise i materijale upravo sa deonice od Duge Poljane do Novog Pazara. Rekonstrukcija se najavljuje godinama, deonica je uvrstena u deonice za rekonstrukciju iz kredita za pojacano odrzavanje puteva u Srbiji (program povecanja bezbednosti na putevima u Srbiji), ali za sada nema ni projektnog resenja, niti tendera za radove. Pre dve godine je rekonstruisana deonica u nastavku, sa prevoja Pometenik (iznad Duge Poljane do sela Stavalj), a sada se uvelike prica o izmeni deonice kojom bi se zaobisle one serpentine ispod Duge Poljane. Za nastavak do Novog Pazara za sada ni glasa

Dejan Zimonjic

3.8.2025. 13:07

Svaka cast za test ali mislim da se pitanje autonomije preuvelicava. Prvo pitanje koje neko postavlja vezano za EV je koliko moze da predje. A velika vecina prelazi najmanje 300km sto je nekih 2.5h voznje pri 130kmh. Sa druge strane preporuka je da se pravi pauza na svakih 2h. Pa ako je za opstu bezbednost preporuceno da pauziramo svakih dva sat, zasto nam treba auto koji moze da se vozi 12h bez pauze? Kome realno treba u Evropi tolika autonomija? Prosecno se dnevno vozimo 40km i dva puta godisnje do planine i mora. A to se predje sa skoro svakim EV uz jednu pauzu za punjenje. Po meni je bitnija stavka da li se taj EV puni sa 50kw ili 250kw. A upotrebljivost ce im biti veca kad vozac ne bude morao da planira put i stajanje, vec kad vidi da je baterija na 10% zna da ima punjac za 5km, zato sto ih ima na svakom cosku. Sto ce reci EV su i sad ok, ali infrastruktura je daleko od toga.

Darko Gigić

3.8.2025. 17:10

To vam je kao test "ferarija" , "poršea" i sličnih vozila. Uvek može da se kaže "a gde to da vozim, osim na stazi?" ili "kome to treba, kad retko ko ume to da vozi?". I onda smo promašili poentu. Poenta je da testiramo šta je novo tehnološko dostignuće iz svake oblasti. Nekada je to brzina, a nekada nešto drugo. Danas smo testirali da li još neka tehnologija može na maratonska putovanja kao dizelaš (a da ima brdo opreme i pregršt snage). Da li ćete vi koristiti maksimum te tehnologije nekad, uvek, ili nikad - to je manje važno.

Igor Kučerka

3.8.2025. 21:40

Pre bih rekao da ce upotrebljivost EV biti u trenutku kada ne budemo razmisljali o punjacima, dostupnosti istih, planiranju pauza za punjenje i napunjenosti baterije vec ce to biti dopuna od nekoliko minuta (pauza za wc i da se protegnes kod duzih putovanja) ili usput tokom radne nedelje (ides s posla, napunis za 2 minuta i nastavljas kao da si samo svratio da kupis flasu vode). Zasto bih pravio pauze od pola sata na svakih 2 sata voznje? Odjednom svi imaju problem s ledjima? Istezi se ujutru, kad se probudis, umesto sto grabis telefon i solju kafe sa cigarom. I kada cu stici tu gde sam naumio ako mi je 20% vremena puta potroseno na pauze? Umesto da nam bude efikasnije, mi usporavamo. Zamisli Japance da pocnu da koriste sve sporije vozove!? Gde je tu napredak? I prvi automobili su imali brze dopune, odnosno, koliko je kroz grlic kanistera slobodnim padom moglo da prodje litara tecnosti u minuti (vecina nas se toga prisetila devedesetih). Cuj, saloni za relaksaciju na punionicama baterija! Zvuci kao sabor lgbt populacije.

Dragiša Vojinović

3.8.2025. 14:39

Misliš da će jugošfabe da kupuju ovaj auto!? Misli i dalje!

Зоран Ивановић

3.8.2025. 13:58

Треба Турцима у Немачкој и југошвабама.

Srdjan Bojic

3.8.2025. 22:49

Mislim da je ovde najveca novost sto ce vecina nas poceti da razmislja da vozi hibrida plus kineski. Kad se obracuna potrosnja struje i goriva.

Ivan Šakić

3.8.2025. 22:34

Kako ne bih komentarisao ono sto su vec drugi pisali i pohvalili u vezi auta , dodao.bih samo da je informacija o ceni auta jako povoljna . Definitivno smo se navikli na Evropske brendove koji sada uglavnom nude ne tako Puno Za tako PUNO para . Ovo danas vidjeno zvuci vise nego primamljivo . Pohvale kao i uvek Mladenu I Darku ,

Draško Đokić

3.8.2025. 21:24

Odlična emisija. Svakako ste odradili odličan posao i naterali nas gledaoce da se zamislimo kada je ovaj auto u pitanju. Svaka čast.

Mladen Alvirović

3.8.2025. 21:39

Do sada niko nije ponudio hibrid sa ovakvom kombinacijom performansi i niske potrošnje i velikog dometa, hibrid dostojan da zameni i najbolji dizel (kojih ima sve manje zbog propisa kakvi jesu)

Duško Trajković

3.8.2025. 18:07

Eto u ovoj emisiji se zalažete za popravljanje dve deonice puta. Podržavam, svakako. Tako isto bi mogli da povremeno pokrenete pitanje načina obračuna registracije, posebno vozila preko 2 litra. Možda i da se pokrene pitanje uvođenja vinjeta umesto naplatom na samnom autoputu. Inače, odlična ideja da se testira range ove Cherry limuzine. Čini se dobar proizvod. Jel njihovi džipovi imaju takvu kombinaciju motora i elektrike? Podstakli ste me da zakažem probnu vožnju.

Mladen Alvirović

3.8.2025. 21:04

A baš o toj tehnologiji u Tiggo 9 modelu smo objavili prvi test još u aprilu mesecu. Samo treba pratiti redovno šta radimo i imaćete sve informacije. A što se "obračuna preko 2 litra tiče" ne planiramo tu temu ponovo u skorije doba jer kad god se obratimo nadležnima dobijemo isti odgovor - samo se vi bunite a uvoz polovnjaka sa velikim zapreminama cveta. Drugim rečima, ako vam smeta obračun organizujte se sa drugima kojima smeta pa napravite neku peticiju, istraživanje, apel a mi ćemo kao redakcija podržati sve to detaljnim objavama. Ovako nikom ne smeta i niko se ne buni a mi treba da se borimo. Nije logično

Darko Gigić

3.8.2025. 20:59

A kada je reč o SUV modelima Čerija, ovu tehnologiju će imati "tigo 9" koji stiže do kraja godine

Darko Gigić

3.8.2025. 20:58

Jedna od prednosti SAT HUB je što možete lako i brzo da pretražite šta smo i kada pisali i objavljivali - i videćete da smo više puta pisali već u vezi sa ovim temama koje predlažete

Predrag Baturan

3.8.2025. 17:15

Stvarno dobra i edukativna emisija. Lično mi se ne sviđa hibrid ali treba videti i sagledati kako funkcioniše. Inače, vas dvojica ste stvarno dobar i zanimljiv tandem.

Darko Gigić

3.8.2025. 17:19

Ako vam se ne sviđa hibrid, to je sasvim OK. Stalno ćemo ponavljati - ne postoji jedna tehnologija koja odgovara svima. I mi nikada nismo zagovarali da jedna tehnologija bude preovlađajuća, već da vozači imaju što veći izbor

Lazar Pavlov

3.8.2025. 14:25

Odlična emisija i test. Mene zanima koliko u novcu kosta na nekom gradskom punjaču da mu se napune baterije npr kada su 60% prazne.

Mladen Alvirović

3.8.2025. 17:11

Zavisi od punjača, da li je AC ili DC, da li moram brzo da se punim ili mogu i da sačekam. Može i besplatno da bude ako se punite u nekom tržnom centru ili hotelu. Ali, kao što smo rekli prednost ovog auta se vidi ako imate svoj punjač kod kuće. Plaćanje punjenja na javnom punjaču može da vas za pola baterije košta tek 500 ili i do 1000 dinara. Zavisi od punjača

Miljan Naumovski

3.8.2025. 14:42

oko 90 din minut

Marjan Pejic

3.8.2025. 13:49

Moram da odusevljeno kazem da mi se ovaj automobil dopada. Sa tehnicke strane gledano,placeno-dobijeno(mozda i malo vise dobijeno). Sa strane autonomije,dopada mi se realnost ovog automobila. Konkretno,sa mojim nacinom putovanja,a to je da pobegnem malo sa autoputa i uzivam u svemu sto nije samo gas patos🤣,ovaj auto ispunjava sve zahteve. Svaka cast na testu i emisiji. Cak i cena je dostupna (upuceno na komentar),bar polovini stanovnistva. Pozdrav

Vladan Mrvić

3.8.2025. 13:36

Ako gledam sa tehničke strane (kao i većinu priloga) onda je sve zanimljivo ali ako gledam sa realne strane kupca ovakvog auta i mogućnosti nas 90% građana, ne boli me glava ni da može da pređe 120km. Bez uvrede, ništa lično.

Darko Gigić

3.8.2025. 16:57

Jednoga dana, kada bude bio polovan, i kao takav vama dostupan, znaćete kakav je - jer ste to gledali u emisiji SAT. Naš posao je da testiramo novo, a posebno ako ima neku novu tehnologiju koju treba da objasnimo. U poslednje dve godine (već sam ovde rekao nekom) testirali smo modele najrazličitijih cena : od 15.000 do 2.000.000 EUR. Neki su samo san, neki su dostupni za 200-250 EUR mesečno , ali je svaki zanimljiv publici koja voli automobile i vesti iz automobilske industrije. Recimo, meni je odmor od automobila u tome da čitam tekstove mojih kolega koji pišu o nautici - a nikada neću moći ni da iznajmim jahtu, a kamoli da je kupim. Ni te moje kolege neće kupiti jahtu, ali znaju da mi dočaraju kako na njih gleda onaj ko može šta je sada trend i ko u tome prednjači

Goran Milošević

3.8.2025. 13:24

Sa ovakvom autonomijom mnogima ce pomrsiti racune na trzistu,ali ono sto je jos interesantno videti kako ce se ponasati kao polovnjak posle isteka garancije. Realno jos uvek prosecan gradjanin Srbije NE MOŽE da priustiti sebi nov automobil.

Darko Gigić

3.8.2025. 17:04

Nažalost, ne može da kupi. Ali, naša emisija je pre svega edukativna, informativna, za one koje zanimaju novosti iz sveta automobila. To je naš posao , da objašnjavamo novo. Ako ste danas nešto saznali više od onoga što ste znali juče i znate sada bolje nego neko ko nas nije gledao - bogatiji smo i vi i mi.

Vladimir Cupać

4.8.2025. 08:10

👍👍💪☺️👋

Dušan Simović

4.8.2025. 06:48

Вредан размишљања 👍

Marko Milanov

3.8.2025. 23:48

Bravo za ekipu SAT.

Zoran Vukčević

3.8.2025. 23:01

👍👍👍

Djurasin Sasa

3.8.2025. 22:12

👏👏

vladan petrović

3.8.2025. 20:57

👍

Marko Lađević

3.8.2025. 20:53

Svaka čast,odličan test! Pravo je uživanje gledati vas dvojicu

Sasa Maksimovic

3.8.2025. 16:37

Odgledao sam vasu emisiju i mislim da je interesantan auto...

Zeljko Dokic

3.8.2025. 16:07

odlican suto prrosli ste kroz moj grad 😊😊😊

Igor Nikolic

3.8.2025. 16:00

Odlican test, odlična emisija… bravo za Chery

Nebojša Stojanović

3.8.2025. 15:57

👍🏻

Mile Stanojevic

3.8.2025. 15:45

👍

Pero Balać

3.8.2025. 15:41

👏👏👍

Milan Paroški

3.8.2025. 15:29

👍

Zoran Pavlović

3.8.2025. 15:16

❤️👍

Zoran Vasić

3.8.2025. 15:00

Do kraja emisije sam već zaboravio kako se ovaj Kinez zove.😏

Darko Gigić

3.8.2025. 16:46

Važan je opis tehnologije 😃. Arizzo 8 je ime modela

Dejan Ivšić

3.8.2025. 14:55

Bravo...

Srećko Stanković

3.8.2025. 14:52

👍

Slaviša Miladinović

3.8.2025. 14:48

👍

Miroslav Blažek

3.8.2025. 14:41

👍

Ivan Videnovic

3.8.2025. 14:35

👍👍

Goran Stevčevski

3.8.2025. 14:23

👍🥰👌

Vladimir Kalinic

3.8.2025. 14:17

Super

Gvozden Milanović

3.8.2025. 14:16

👍

Miljan Naumovski

3.8.2025. 14:12

Ozbiljno nema sta, cak i cena ako bude bila ova je bas pristupacna realno gledano. Sad sto su nase platezne mogucnosti za polovan dizel 2004-2005 to je druga prica

Milan Alempijevic

3.8.2025. 14:09

Hvala za pominjanje najlosijih puteva na rts-u 👏👏👏

Darko Gigić

3.8.2025. 17:16

Ako nas redovno pratite znate da smo najlošije puteve pominjali mnooogo puta, kao i opasne mostove koje prelazite na svoju odgovornost, i nelogične naplatne rampe, pa je Mladen sam postavljao znakove tamo gde nedostaju, itd,itd, Sve što je za kritiku. Sve što radimo je po principu Hvalimo-Zameramo. I to važi i za saobraćaj i za automobilizam i turizam...

Žika Cvejić

3.8.2025. 14:06

👏

Jan Pavlis

3.8.2025. 13:49

👍

Mladen Đukić

3.8.2025. 13:49

👍

Željko Hudi

3.8.2025. 13:42

👍

Boban Stamenković

3.8.2025. 13:37

Hrabar potez uvoznika, dokazali ste radijus svaka čast.

Vladimir Stanišić

3.8.2025. 13:37

Могу само да гледам ове плаг ин. Живим на 4. спрату у граду са једним пуњачем у кругу од 50км. Кад се то промени,размишљаћу о овој опцији...

Darko Gigić

3.8.2025. 16:43

Onda ova tehnologija nije za vas . I to je OK. Godinama govorimo, ne postoji jedna tehnologija koja je najbolja za sve vozače i sve situacije.

Milan Matic

3.8.2025. 13:37

Emisija top...svaka cast nq trudu, radu i zalaganju.

Matko Pandurić

3.8.2025. 13:36

Realizacija, sama emisija za samu pohvalu. Kada emisiju rade ova dva velikana - to je emisija za same pohvale.👏👏👏

Zeljko Dokic

3.8.2025. 13:35

svaka cast za emisiju 👍👍👏

Ljubisa Simic

3.8.2025. 13:34

👏👏👏

Ksenija Vučković

3.8.2025. 13:31

bravo za test

Zoran Milanovic

3.8.2025. 13:29

👍

Ivan Bogdanović

3.8.2025. 13:27

🔝

jugoslav savatic

3.8.2025. 13:25

👍👏👏

Klara smit

3.8.2025. 13:22

Super ideja - još bolja realizacija...

Branislav Ilkić

3.8.2025. 13:18

👍

Vladimir Djokic

3.8.2025. 13:17

👏

Dragan Miljković

3.8.2025. 13:16

neverovatno

Radovan Đumić

3.8.2025. 13:16

👍

Zarko Savatić

3.8.2025. 13:12

👌👌👌

Bojan Jovanovic

3.8.2025. 13:12

Najbolji ste 👍 Original 👍

Goran Ivačković

3.8.2025. 13:08

👍

Perica Njegić

3.8.2025. 13:08

super

nenad vucenovic

3.8.2025. 13:06

👍

Maja Bogosavljevic

3.8.2025. 13:01

Kinezi sve dupliraju za svaki slučaj. Auto je lepo stilizovan

dragan stjepic

3.8.2025. 13:01

👍

Radiša Milinković

3.8.2025. 13:00

👍

Igor Kučerka

3.8.2025. 12:59

Kako Kinezi racunaju litre struje? Imas 100 drama na litru 7 dana... A 400 drama ima kamen, deli se na 4 litre, litra sacinjava 7 dana.

Darko Gigić

3.8.2025. 17:49

Babožabi !!!

Vladimir Stanišić

3.8.2025. 12:58

гледамо,обавезно!

Sladjan Simeonov

3.8.2025. 12:57

💪

Svetlana Lazic

3.8.2025. 12:57

Srećno

Zoran Perišić

3.8.2025. 12:56

Neka je sa srećom Andrijaaa 👍👍👍

Zoran Perišić

3.8.2025. 12:55

Dobar da. Srećno.

Zoran Bogosavljevic

3.8.2025. 12:54

👍

Nenad Stojanović

3.8.2025. 12:53

Gledamo

Zoran Bogosavljevic

3.8.2025. 12:52

👌💯

Aleksandar Zarić

3.8.2025. 12:52

👏👏👏

Darko Živanović

3.8.2025. 12:52

👏👏👏

Maja Bogosavljevic

3.8.2025. 12:52

Upravo gledam i mislim da je realno uz iskusne vozače poput Mladena i njegovog saradnika ☺️

Ivan Mihajlovic

3.8.2025. 12:52

👍

Mirko Radovic

3.8.2025. 12:52

ako je moguće svaka im čast ali ipak kinezi su kinezi

Marko Mađarev

3.8.2025. 12:52

🤔

Dejan Vejinović

3.8.2025. 12:52

Hlađenje sedišta? Retka opcija za srednju i nižu klasu kola.

Milan Čikara

3.8.2025. 12:51

👍

Nikola Krsmanović

3.8.2025. 12:51

👌

slavisa protic

3.8.2025. 12:51

plag in i domet strujom 200km je vrh

Darko Simić

3.8.2025. 12:51

👍👏👏👏

nenad vucenovic

3.8.2025. 12:51

👍