image

Karlos Tavares upozorava: Kinezi komadaju Stelantis?

Prema Karlosu Tavaresu, nekadašnjem generalnom direktoru grupacije Stelantis, ovaj automobilski koncern uskoro bi mogao da se raspadne. U autobiografskoj knjizi koja je upravo objavljena u Francuskoj, bivši rukovodilac i arhitekta fuzije grupa PSA i Fijat-Krajsler iz 2021. godine, vidi ozbiljne poteškoće u trenutnom poslovanju globalnog proizvođača, pogotovu u ekonomiji koja se sve više fragmentiše. Zato otvoreno govori i o

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Zlatan Sušić

25.10.2025. 11:33

Pratio sam većinu, možda i sve intervjue koje je Mladen radio sa Tavaresom. Izuzetan čovek, logičar, vizionar i jako hrabar, jako oštar ali pravedan u izjavama. Prepoznavao je Mladenov kvalitet i energiju te da ga je izdvajao od ostalih novinara, urednika...

dejan naumoski

25.10.2025. 11:12

Autoindustriju kao i mnoge druge polako ali sigurno preuzimaju Kinezi, da li kroz direktnu konkurenciju ili kroz preuzimanje Evropskih brendova

Milan Matic

25.10.2025. 11:10

Mislim da ima dosta i istine u tome sto je izjavio Tavares..a moje vidjenje autoindustrije je da sto vise ima zdruzenih kuca to je kvalitet losiji..a svi bi da debelo naplate svoje pa dolazimo u vidnu situaciju da modela ima previse koji nevrede i neodaju upola onoga za koji iznos naolacuju. Tacnije odnos cena kvaliteta je nesrazmerna.

Predrag Baturan

25.10.2025. 10:43

Evropa zbog raznih nerazumno odluka EU kaska za ostatkom sveta pa i u automobilskoj industriji. Bojim se da ćemo mi (krajnji kupci) izvući deblji kraj kao i uvek.

Boban Jankovic

25.10.2025. 10:40

Evropska auto industrija sigurno da je u odredjenoj krizi. Pojavili su se konkurenti koji agresivno nastupaju na trzistu. Medjutim, ne treba zaboraviti da je Evropa Stari kontinent i tu ima mnogo decenija iskustva. Nije samo tehnoloski razvoj kakav nude Kinezi jedini uslov za uspostavljanje dominacije. Nece bas ni Evropa da sedi skrstenih ruku

Zoran Anufrijev

25.10.2025. 10:07

Kako se stvari odvijaju na globalnom nivou ispašće Evropa kolač koji će podeliti Amerika Kina I Rusija. Tako će biti i sa automobilskom industrijom u Evropi kaja je već na kolenima, samo što će na kraju to rezultirati monopolom na tržištu auto industrije i naravno povećanju i diktiranju cena od strane Kineskih proizvodjača.

Vojislav Nevenic

25.10.2025. 19:32

Gospodin "zlatni padobran" je grobar PSA Grupacije i svih ćerki firmi pod FIAT-om. Šteta što su mu ikada dali odrešene ruke da uništava gomilu legendarnih brendova! Maserati, Lančia i sl. postoje samo u našim sećanjima...

Slaviša Miladinović

25.10.2025. 16:45

👍

Dušan Simović

25.10.2025. 16:33

🤔занимљиво 🙃

Željko Hudi

25.10.2025. 14:03

👍

Sladjan Simeonov

25.10.2025. 13:24

👍

Vladan Mrvić

25.10.2025. 12:36

Kinezi ne prepuštaju slučaju (čitaj, nekome drugom) BEV industriju.

Ljubisa Simic

25.10.2025. 12:12

👏

dragan stjepic

25.10.2025. 12:12

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

25.10.2025. 12:02

Zbog dividenti su ga izbacili...sad sta god da napise pere ruke...

Nikola Gagić

25.10.2025. 11:47

👍

Ivan Mihajlovic

25.10.2025. 11:40

👍

Marko Mađarev

25.10.2025. 11:36

🤔🤔🤔

Vladimir Bogdanović

25.10.2025. 11:23

Sigurno je da će kineski proizvođači koji su u ekspanziji iskoristiti svaku priliku da povećaju svoje učešće na svim tržištima.👍

Zoran Bogosavljevic

25.10.2025. 11:21

👍👍

Miroslav Blažek

25.10.2025. 11:21

🤔

Goran Stevčevski

25.10.2025. 11:08

👍

Marjan Pejic

25.10.2025. 10:59

👌

Vladimir Djokic

25.10.2025. 10:57

🤔🤨

Zoran Milić

25.10.2025. 10:55

kinezi diktiraju i diktirace tempo, nerazumnim evropskim odlukama najvise

vladan petrović

25.10.2025. 10:54

najbolje bi bilo da se raspadnu jer mnogi brendovi su se utopili i izgubili u tom stelantisu.

Jan Pavlis

25.10.2025. 10:52

👍

Zeljko Dokic

25.10.2025. 10:46

na kraju mi izvlacimo deblji kraj

Žika Cvejić

25.10.2025. 10:41

👍

Vladimir Kalinic

25.10.2025. 10:40

Ništa lepo

Nikola Đaković

25.10.2025. 10:39

👍

Nenad Stojanovic

25.10.2025. 10:38

👍

Goran Ivačković

25.10.2025. 10:26

👍🏻

Milan Paroški

25.10.2025. 10:22

👍

Zarko Savatić

25.10.2025. 10:22

👍

Igor Kučerka

25.10.2025. 10:20

Spin majstor, reklo bi se.

nenad vucenovic

25.10.2025. 10:19

👍

Goran Milošević

25.10.2025. 10:18

👍👍👍

Ostoja Zivkovic

25.10.2025. 10:16

😐

Radiša Milinković

25.10.2025. 10:15

👍

Zoran Perišić

25.10.2025. 10:13

🫣

Mladen Nikolić

25.10.2025. 10:10

Danas je jako popularno da okrive nekog drugog. Mislim da kinezi nisu krivi za to sto su oni spustili kvalitet sto je nize moguce a cene podigli sto je vise moguce, pa sada ubiraju plodove svoga rada.

Bojan Jurić

25.10.2025. 10:16

Apsolutno tačno. Svoju pohlepu i obmanjivanje kupaca velikim cenama za neadekvatan kvalitet, sad kao hoće da maskiraju da je drugi kriv. Evropski proizvodači su gotovi ako se ovako nastavi, pa ni švabo neće da kupuje nemački auto ako je preskup a nekvalitetan, a kamoli ostatak "evropljana".

Srećko Stanković

25.10.2025. 10:08

Било како, само да Застава ради...

Srećko Stanković

25.10.2025. 10:07

👍

Boban Stamenković

25.10.2025. 10:05

Zanimljiv pogled, možda u pravu

Borivoje

25.10.2025. 10:04

👌

Pero Balać

25.10.2025. 10:02

👏👏👍

Necseriu Eugen

25.10.2025. 10:01

👍

Mirko Radovic

25.10.2025. 10:01

👍