LFP baterije: Najmodernije baterije “made in Serbia”

Prvi pogon za proizvodnju najnovije generacije baterija za električna vozila na evropskom tlu otvoren je u Subotici, a naša ekipa je zabeležila kako izgleda čitav proces i kako se prave baterije na koje će se davati garancija od pola miliona pređenih kilometara. Koje su prednosti i mane, baterija od litijuma, gvožđa i fosfata, tj. LFP tehnologije u odnosu na dosad najčešće korišćene NMC, od litijuma, nikla, mangana i kobalta i da li ćemo zahvaljujući njima moći da kupimo jeftinije automobile na struju

Konačan proizvod: Litijum-gvožđe-fosfatna baterija za električna vozila napravljena u Srbiji

Najskuplji i najvažniji deo električnog automobila je baterija i jedan od glavnih faktora kineske dominacije nad ostatkom sveta u razvoju vozila na struju leži upravo u njihovom monopolu nad sirovinama za proizvodnju baterija. Kina

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!