Uvoz korišćenih automobila iz inostranstva: Zašto plaćamo carinu na polovnjake
Uprava carina objašnjava zbog čega se i na ovu vrstu robe primenjuju mere koje mnogi smatraju represivnim i zašto od uvoznika polovnih vozila još uvek traže famozni EUR1 obrazac, za koji se zna da ga je gotovo nemoguće nabaviti. Šta tačno piše u Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju EU i koji još uslov, osim evropskog porekla, mora da bude ispunjen da bi se izbeglo plaćanje carine. Zašto se za osnovicu uzima kataloška vrednost umesto cene na fakturi
Mnogi naši čitaoci i gledaoci emisije SAT žale se na previsoke cene polovnih automobila, a prodavci na placevima odgovaraju da su ih na to primorale visoke uvozne dažbine. U prethodnom broju revije SAT Plus pisali smo o tome kako nam država naplaćuje carinu na polovne automobile iz uvoza uprkos Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju, prema kojem bi trebalo da budemo oslobođeni
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Ratko stojanovic
19.8.2024. 10:04
Odlično objašnjeno!
Zeljko Dokic
21.8.2024. 10:14
kod nas uvek ima neka rupa prostor za manipulaciju
Zoran Milanovic
20.8.2024. 16:09
Prave prostor za muvanje.
Marko Petrović
20.8.2024. 13:02
samo da nam otmu neke pare svima, to je jedini cilj.
Saudin Preljevic
20.8.2024. 13:01
👍👍
zoran Stancic
20.8.2024. 09:38
cista birokratija
Dejan Atanasovski
20.8.2024. 08:39
Zbog korupcije
Dragan Plakalović
20.8.2024. 06:39
Uvek na kraju plati krajnji kupac
Igor Nikolic
20.8.2024. 16:08
Kao i za sve ostalo
Boris Marcikić
20.8.2024. 06:35
🧐😵💫
branko tabasevic
19.8.2024. 23:22
stavite zabranu na uvoz havarisanih auta, i uvedite krivicno delo, sa velikom kaznom, za vracanje kilometraze, pa da vidimo koliko ce tada biti uvezenih kola
Marjan Pejic
19.8.2024. 22:17
👎😭
Vladimir Kalinic
19.8.2024. 22:12
Glupost
Milovan Mamlić
19.8.2024. 20:13
👍
Mile Stanojevic
19.8.2024. 17:27
👍
Slaviša Miladinović
19.8.2024. 16:49
👍
Jan Pavlis
19.8.2024. 15:46
👍
Đorđe Ðurđević
19.8.2024. 14:58
👌
Miloš Novaković
19.8.2024. 14:38
👍
Srdjan Bojic
19.8.2024. 14:20
U ovoj drzavi je sve komplikovano.
Dejan Marković
19.8.2024. 14:19
👍👍👍
Žika Cvejić
19.8.2024. 13:58
👍
Žika Cvejić
19.8.2024. 13:58
👍
Gvozden Milanović
19.8.2024. 13:57
👍
Nemanja Marjanović
19.8.2024. 13:45
Ko se bavi poslom uvoza/izvoza, ove stvari su svakodnevica. Naravno da uvoznik hoće da uštedi na dažbinama i da pri tome zaradi. Svako ko uveze novo vozilo dobija EUR1 dokument jer je on potreban za oslobođenje od carine za svaki iznos preko 6k eur. E sad, preprodavci vozila se dogovaraju da većinu plate kesom, manji iznos preko računa i taj račun se prikazuje carini... Ceo sistem je korumpiran, od uvoznika preko carine pa do špedicija koje takve papire podnose carini, trosak snosi krajnji kupac a svi ostali skidaju kajmak...
Ivan Bogdanović
19.8.2024. 13:20
😵💫
Ivan Bogdanović
19.8.2024. 13:20
😵💫
Ivan Bogdanović
19.8.2024. 13:20
😵💫
Nikola Đaković
19.8.2024. 12:38
👍
Zoran Perišić
19.8.2024. 12:33
Nikada ,,NJIMA" nece biti dosta para🤢
GORAN CINCOVIC
19.8.2024. 11:57
👍
Radiša Milinković
19.8.2024. 11:46
Šta reći a ne za zaplakati!
Milan
19.8.2024. 11:31
👍
Nebojsa
19.8.2024. 11:30
,👍👍👍
Goran Miloševuć
19.8.2024. 11:27
🥸🥸🥸
Goran Miloševuć
19.8.2024. 11:27
🥸🥸🥸
Marko Milanov
19.8.2024. 11:26
👀👍
Milan Mandic
19.8.2024. 11:20
šta reći...
Goran Gencel
19.8.2024. 11:18
Sve lopovluk do lopovluka .😠
Anđelko Kuntuć
19.8.2024. 11:13
🤔
Anđelko Kuntuć
19.8.2024. 11:13
🤔
Anđelko Kuntuć
19.8.2024. 11:13
🤔
Dusan Gajic
19.8.2024. 11:09
sve se to radi da bi se stimuslisala korupcija. kada bi se sve radilo po praviluma i zakinima ne bi bilo mesta za korupciju. Ovako se svi ugrade, a na kraju nadrlja krajni kupac
Djurasin Sasa
19.8.2024. 11:08
👍
Đorđe Belić
19.8.2024. 11:08
👍
Đorđe Belić
19.8.2024. 11:08
👍
Lazar J.
19.8.2024. 11:06
👍
Vladimir
19.8.2024. 10:52
Cista otimačina , a sta se desava ako uvezemo auto koji je recimo 58% EU, a 42 %treće zemlje u koje spada i Srbija jer i mi proizvodimo delove za nove automobile.
Vladimir
19.8.2024. 10:52
Cista otimačina , a sta se desava ako uvezemo auto koji je recimo 58% EU, a 42 %treće zemlje u koje spada i Srbija jer i mi proizvodimo delove za nove automobile.
Ivan Videnovic
19.8.2024. 10:51
Namet preko mere
Ivan Mladenović
19.8.2024. 10:50
isto tako i ako je auto izašo iz fabrike sa ugradjenim metanom i ima pločicu na autu sa podacima,moraš od neke famozne agencije da dobiješ uverenje da je to stvarno tako,jer oni inženjeri u fabrici nisu stručni dok ne platiš 100evra,da dokažeš njihovu stručnost....lopovska privatizovana država i tačka!!!
Dragan Stojkovic
19.8.2024. 17:41
A tek atesti, bilo, sreća nije više, POTVRDA PROIZVOĐAČA -SAGLASNOST , da zalepiš foliju na zadnja stakla ili EUR-o kuka koja nema pločicu ili .... u nedogled 🤣
Vladimir Cupać
19.8.2024. 10:50
☺️👏👋
Vladimir Cupać
19.8.2024. 10:50
☺️👏👋
Miodrag Vladisavljević
19.8.2024. 10:49
👍
Slaviša Živanović
19.8.2024. 10:49
👍
Milan Matic
19.8.2024. 10:46
Placamo porez po vise puta koji je placen prilikom kupovine novog automobila...pa onda promeni vise vlasnika i svi placaju opet isti porez.....
Damir Šunjka
19.8.2024. 10:37
otimačina!
Damir Šunjka
19.8.2024. 10:36
otimačina!
Zoran Kostović
19.8.2024. 10:26
Zbog cega kupac polovnog vozila koje je kupljeno u Srbiji placa porez?!
Saša Rasic
19.8.2024. 10:25
👍
Saša Rasic
19.8.2024. 10:25
👍
Saša Rasic
19.8.2024. 10:25
👍