
BYD ATTO 3: Kompromis koji ne izgleda kompromisno
Proizvođač električnih automobila BYD je nedavno zvanično stigao i na naše tržište, a jedan od njegovih aduta sa elektropogonom je “ato 3”. Zamišljen je kao racionalan i dobro opremljen porodični SUV, sa solidnim performansama, dobrim dometom i povoljnom cenom. Nije najzabavniji za vožnju, ali je zato veoma udoban, a osim spoljašnjosti i enterijer je moderan i privlačan
Bez obzira na to što BYD “ato 3” možda nekome može da zvuči kao ime novog “pametnog telefona”, u stvari je to električni automobil kineskog brenda “Bild jor drims” (engl Build Your Dreams).
Prvi utisak? Osvežavajuće poznat. „Ato 3“ izgleda kao da je skrojen baš za vozače sa Starog kontinenta, što i nije čudo kada znamo
[...]
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Aleksandar Popovic
12.9.2025. 12:24
Atto 3 ima par velikih mana, za duplo veću cenu od one u Kini. Iako je i dalje dosta povoljan u odnosu na druge konkurente, nedostaje mu planiranje rute, bolja efikasnost i veća snaga punjenja. Električni auto bez planiranja rute i punjača se daleko teže koristi, pogotovu u Srbiji. Efikasnost je razocaravajuca, pogotovu na auto putu, 30kWh na 100km pri 120-130 kmh je jako loše i ne bi smelo biti više od 23-24kWh. Snaga punjenja od 88kW je bila dobra možda pre 5-6 godina, danas je nezamislivo ispod 150kW. Sreća pa je ovo stari model Atto 3 i dolazi već sledeći, koji će valjda ispraviti ove greške. Iskreno bi cenu držao na 30k, sa subvencijom države bi bio best buy.
Predrag Baturan
12.9.2025. 17:18
Sviđa mi se ova 3-ka, video ga I uživo, samo da poboljšaju brzinu punjenja (a valjda hoće) I da bude oko 30k bez subvencija pa vredi razmisliti.
Miloš Marković
12.9.2025. 15:59
Odlični automobili, ako se zadrže na tržištu i razviju servis i distribuciju rezervnih delova biće top priča.
Đorđe Baralić
12.9.2025. 11:04
Dizajn mi se sviđa, atraktivan je. Ali kad čujem struja ili hibrid... zvuči mi kao skupa popravka. Možda sam ja staromodan ali sam još uvek za dizel, benzin, plin. Još sad kad poskupi struja i crvena tarifa počne od 1200kwh dolazim do mišljenja da treba još jedan priključak za struju ili solarna elektrana zbog koje bi morao stalno da radim noćnu smenu da bi se preko dana punio automobil. Nekako me ta struja ograničava i valjda mi je zbog toga odbojna.
Darko Gigić
12.9.2025. 14:27
Koliko god struja da poskupi biće jeftinija od benzina i dizela. Evo vam i računica: do nedavno je jedan kilometar na struju, ako automobil punite kod kuće po ceni struje za domaćinstvo, koštao manje od dinara. Dakle, oko 0.90 din po kilometru. Za one koji voze do 20.000 km godišnje, to je iznsilo okko 20.000 dinara - za celu godinu. Oni kjoji voze više od ove kilometraže su opreferirali druge tehnologije. Sa svim poslkupljenjima struje, jedn kilometar je i dalje manje od 1,5 dinara. Dakle, to je 30.000 dinara da se cele godine vozite. Negde ćete na autoputu platiti više, na brzom punjaču, negde ćete struju dobiti besplatno (u tržnom centru u kone odete u bioskop ili kupovinu, na primer) pa to ispadne u proseku ovo što smo naveli. Ako to uporedimo sa dizelašem i zamiulsimo da on troši 5l/100 km (a mnogi troše više), računica kaže da će dizelaš za 20.000 km potrošiti 1.000 litara dizela. To je oko 190.000 dinara. Dakle, 30.000 struja, 190.000 dizel. Naravno, ovo su samo grube računice tek da imate sliku kolika je razlika u ceni... Da li je realno da će struja da poskupi šest puta, a dizel neće nikada uopšte? Kod kvarova je tek posebna priča - električni automobil je toliko prost da skoro pa nema šta da se pokvari....
Toplica Antić
12.9.2025. 18:27
Poštovani Darko, kao prvo hvala puno na ovakom detaljnom opisanom tekstu. Ima neke stvari kojie bih naveo, da nije struja za svakoga. Recimo ja prodjem manje više sa mojim benzincom oko 100 Km nedeljno, i trošim oko 10,Litara Benzina na 100 Km. Moj Prijatelj vozi Dizel i troši oko 5 Litara Dizela na 100 km, ali on prodje dnevno preko 100 KM, što ja prodjem za nedelju dana. MI smo jednom pričali on u toku meseca tankuje 2 - 3 puta, ima C5 Sitroen. A ja na 4-5 nedelje tankam jednom, onda dolazimo do računice da ja manje trošim novac na gorivo nego on za dizel i ako je kod mene dupla potrošnja. Tako je isto i sa strujom, dok ja dam ca. 10000 € više za električni auto u nabavci automobila, ja mogu sa tom razlikom da se vozim 10 godina, a posle toga je auto onda već ostario. A druga stvar ja recimo imam grejanje na Struju, i tako da u zimske dane su veći računi nego inače i sada kada crvena zona bude već od 1200 KW, onda i punjenje kući bi bilo skuplje jer se onda plaća druga tarifa. Normalno sada može da se ugradi solarni panel, ali to je opet investicija i opet meni nije računica. Ali recimo ljudi koji koriste mnogo više kilometara, verovatno mogu sebi da nadju računicu. Pozdrav
Toplica Antić
12.9.2025. 18:26
Poštovani Darko, kao prvo hvala puno na ovakom detaljnom opisanom tekstu. Ima neke stvari kojie bih naveo, da nije struja za svakoga. Recimo ja prodjem manje više sa mojim benzincom oko 100 Km nedeljno, i trošim oko 10,Litara Benzina na 100 Km. Moj Prijatelj vozi Dizel i troši oko 5 Litara Dizela na 100 km, ali on prodje dnevno preko 100 KM, što ja prodjem za nedelju dana. MI smo jednom pričali on u toku meseca tankuje 2 - 3 puta, ima C5 Sitroen. A ja na 4-5 nedelje tankam jednom, onda dolazimo do računice da ja manje trošim novac na gorivo nego on za dizel i ako je kod mene dupla potrošnja. Tako je isto i sa strujom, dok ja dam ca. 10000 € više za električni auto u nabavci automobila, ja mogu sa tom razlikom da se vozim 10 godina, a posle toga je auto onda već ostario. A druga stvar ja recimo imam grejanje na Struju, i tako da u zimske dane su veći računi nego inače i sada kada crvena zona bude već od 1200 KW, onda i punjenje kući bi bilo skuplje jer se onda plaća druga tarifa. Normalno sada može da se ugradi solarni panel, ali to je opet investicija i opet meni nije računica. Ali recimo ljudi koji koriste mnogo više kilometara, verovatno mogu sebi da nadju računicu. Pozdrav
Vladimir Zorić
12.9.2025. 10:33
po meni hibridi su jos uvek najbolja alternativa ako se odlučim da pratim inovacije, odličan za gradsku vožnju, dobar za dalja putovanja, realno godišnje par puta u cugu po 700- 800 km ostalo sve gradska ili medjugradska vožnja. moj prosek je godišnje 10000-12000km
Dražen Beljinac
12.9.2025. 10:24
Nisam pristalica tih ekrana sa raznim podešavanjima. Mislim da previše odvlači pažnjuvozaču i da nisu bezbedni.
Darko Gigić
12.9.2025. 14:36
Slažemo se, ali to je trend od koga se neće skoro odustati. Sa jedne strane je proizvođačima tako jeftinije, a sa druge strane mlađi vozači to vole
Vladimir Stanišić
12.9.2025. 10:24
Са таквом аутономијом треба ти добра логистика и пуно додатног времена да би се усудио да кренеш на дужи пут.
Darko Gigić
12.9.2025. 14:35
Zašto svaki automobil gledate samo kroz prizmu dužeg puta, kada je to situacija koju većina građana Srbije ima jednom godišnje?
Srećko Stanković
12.9.2025. 23:12
Леп, класичан споља...
Žika Cvejić
12.9.2025. 19:07
👏
Marjan Pejic
12.9.2025. 18:59
👌
Pero Balać
12.9.2025. 17:40
👍👍👏
Željko Hudi
12.9.2025. 17:16
👍
Nenad Stojanovic
12.9.2025. 14:53
Super
Zarko Savatić
12.9.2025. 13:57
👍
Djurasin Sasa
12.9.2025. 13:15
👍
Nebojša Stojanović
12.9.2025. 13:05
👍🏻
Dusan Gajic
12.9.2025. 12:43
ma da 33k samo cepajte
Boban Stamenković
12.9.2025. 12:39
Do Grčke tri punjenja, mnogo baš.
Darko Gigić
12.9.2025. 14:40
Dakle, ovaj automobil ima manu samo jednom godišnje.
Vladimir Cupać
12.9.2025. 12:07
💪💪👍👍👍👍👍👍
Marko Milanov
12.9.2025. 12:05
👀🙄🤔
Mile Stanojevic
12.9.2025. 12:05
👍
Vladimir Bogdanović
12.9.2025. 11:34
Jedino što mi se ne dopada je baterija malog dometa, ostalo je u redu.
Dragan Stefanovic
12.9.2025. 15:12
I sporog punjenja.
Ivan Mihajlovic
12.9.2025. 11:32
👍
Mladen Đukić
12.9.2025. 11:31
👍
Nikola Anđelković
12.9.2025. 10:47
Kad bi morao da vozim ⚡, uzeo bi seres 5 za 35 hiljada, 585 ks...Bar da se vozim u F1 lađi a ima i veći rejndž...
Milan Matic
12.9.2025. 10:47
Paaa generalni utisak ok...deluje mi kao da su ga napravili eto iz razloga da izbace nesto novo...a sad ostalo da li valja odgovara manje vise.
Goran Stevčevski
12.9.2025. 10:42
👍
Vladan Mrvić
12.9.2025. 10:36
👍
Goran Ivačković
12.9.2025. 10:33
👍🏻
Milos Milosevic
12.9.2025. 10:28
200km dometa voznje na autoputu...hvala lepo...da nije tuzno bilo bi smesno sta ljudima prodaju kao automobil...marketing je cudo
Slaviša Miladinović
12.9.2025. 10:27
ovoliko dugmići ni Avion nema
Zoran Milanovic
12.9.2025. 10:25
Baterija je malog kapaciteta, makar da je 400 km na auto putu.
Darko Gigić
12.9.2025. 14:37
Za veće distance su veći modeli.
Radiša Milinković
12.9.2025. 10:24
Detaljno, svaka čast
Zoran Milanovic
12.9.2025. 10:23
👍
Zoran Anufrijev
12.9.2025. 10:21
Imao dam priliku da ga vidim na sajmu, i nije baš ostavio “vau” utisak na mene.
dragan stjepic
12.9.2025. 10:20
👍
vladan petrović
12.9.2025. 10:19
bio na sajmu,nije loš
Igor Kučerka
12.9.2025. 10:16
Znaci, od BG do Zlatibora i za nazad nema corbe?
Darko Gigić
12.9.2025. 14:33
Imate lepu emisiju o pčelarima u okolini Zrenjanina, koji su presrećni ovim automobilom kod koga koriste čak i vučne sposobnosti. A kada je reč o BG-Zlatibor-BG ni autobus ne saobraća na tako zamišljenoj liniji bez odmora na Zlatiboru. Nije svaka tehnologija sjajna za svaku situaciju. Ako baš svaki dan idete na Zlatibor onda, najpre, blago vama, a potom - el.automobil nije za vas već dizelaš - koji onima koji najveći deo dana u godini voze u gradu troši puno i čije održavanje košta kao Svetog Petra kajgana
Jovan Nešić
12.9.2025. 10:43
Nazad ideš nizbrdo 😄
Nikola Gagić
12.9.2025. 10:15
👍
Srđan Filipović
12.9.2025. 10:14
👍
Slaviša Živanović
12.9.2025. 10:12
👍
Marko Mađarev
12.9.2025. 10:11
🤔
Ivan Bogdanović
12.9.2025. 10:10
🔝
Dalibor Markovic
12.9.2025. 10:09
👌
Dušan Simović
12.9.2025. 10:08
Коректан ауто скроз 👏👏👏
Ljubisa Simic
12.9.2025. 10:08
👍
Dragan Miljković
12.9.2025. 10:07
odličan tekst
Mirko Radovic
12.9.2025. 10:07
👍
Ivan Videnovic
12.9.2025. 10:07
👍👍
Dragan Miljković
12.9.2025. 10:07
odličan s,obzirom na cenu
Ostoja Zivkovic
12.9.2025. 10:06
dobar tekst, a i auto nije los
Vladimir Kalinic
12.9.2025. 10:03
Lepo
Zeljko Dokic
12.9.2025. 10:02
dobar 👍
Perica Njegić
12.9.2025. 10:02
lepo
Darko Živanović
12.9.2025. 10:01
Богами знају знање
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
12.9.2025. 10:01
солиден автомобил
nenad vucenovic
12.9.2025. 10:01
👍